Artykuł sponsorowany

Zalety posiadania szerokopasmowego Internetu w firmie

Zalety posiadania szerokopasmowego Internetu w firmie
Jak wynika z danych statystycznych GUS, w 2013 roku już niemal 95% polskich przedsiębiorców posiadało szerokopasmowy dostęp do internetu. Większość firm używa przede wszystkim stałego połączenia z internetem, jednak coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się również na korzystanie z połączeń mobilnych. Polscy przedsiębiorcy doskonale zdają sobie sprawę z korzyści, jakie niesie dla firmy dostęp do internetu i wciąż poszukują nowych sposobów wykorzystywania sieci do podnoszenia wyników swojej działalności – mówi ekspert z Acnet Sp. z o.o.

Jakość połączenia z Internetem

Zastanawiając się nad możliwościami wykorzystywania internetu w działalności gospodarczej nie wolno pomijać aspektu, jakim jest jakość zastosowanych łączy. Jest to kwestia szczególnie istotna w przypadku wysoko wyspecjalizowanych przedsiębiorstw, które wykorzystują zaawansowane funkcje i narzędzia informatyczne. W takich firmach stabilne łącze o wysokiej przepustowości jest więc koniecznością, w związku z czym najlepszym rozwiązaniem jest tu internet szerokopasmowy.

Szybka komunikacja

Podstawową korzyścią płynącą z podłączenia internetu w firmie jest możliwość błyskawicznej komunikacji. Poczta elektroniczna, komunikatory czy możliwość transmisji na żywo dają niesamowite możliwości porozumiewania się z klientami, ale także współpracownikami czy potencjalnymi kontrahentami. Praktyczne wykorzystanie tych możliwości w biznesie przejawia się np. w dokonywaniu transakcji B2B na odległość, sprzedaży detalicznej produktów i usług bez konieczności inwestowania w bezpośrednią obsługę klienta, ale także możliwości tworzenia wirtualnych zespołów i zdalnego zarządzania ich pracą.

Internet a budowa marki

Dostęp do internetu oraz świadome, celowe wykorzystywanie jego możliwości do dla przedsiębiorców olbrzymia szansa na skuteczną promocję i budowanie swojego wizerunku wśród konsumentów. Posiadanie własnej strony internetowej czy prowadzenie profili na portalach społecznościowych pozwala na skuteczne docieranie do szerokiej rzeszy klientów przy minimalnych nakładach finansowych – zauważa nasz rozmówca z Acnet Sp. z o.o.

Internet w zarządzaniu firmą

Jak wspomnieliśmy wcześniej, internet otwiera przed przedsiębiorcami nowe możliwości organizacji oraz kontroli pracy. Obecnie wiele firm korzysta z rozmaitych wewnętrznych systemów zarządzania nie tylko zespołami, a także produktami dostępnymi w ofercie, sprzedażą i zakupami i całą niezbędną dokumentacją. Ponieważ postęp cyfryzacji dotyczy nie tylko prywatnych przedsiębiorstw, komunikacja internetowa ułatwia także zarządzanie finansami i podatkami firmy, pozwalając m.in. na kontakty z e-administracją publiczną.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.