reklama świetlna
19 grudnia 2020

Kategoria:
Elektronika

Dlaczego reklamy świetlne to doskonałe nośniki treści marketingowych?

Nie zawsze łatwo wyróżnić swoją firmę na tle innych, skoro jest ich tak wiele. Dlatego też bardzo ważne jest, aby zainwestować w skuteczną reklamę, która zachęci klientów do korzystania z usług danego przedsiębiorstwa. Nie ulega wątpliwości, że tym, co często przyciąga wzrok, jest światło. Czy banery podświetlane i inne formy reklam świetlnych są dobrym rozwiązaniem?

Zalety reklam świetlnych

Celem reklam jest przyciąganie uwagi klientów, dlatego ważne jest, aby wyróżniały się one na tle innych. Podświetlany napis z pewnością będzie pełnić tę rolę. Co więcej, będzie on widoczny nawet w ciemności albo przy złej pogodzie. Dużym plusem jest też atrakcyjność wizualna takiej reklamy oraz możliwości designerskie podczas projektowania napisu.

Litery 3D mogą występować w stylu klasycznym, minimalistycznym, nowoczesnym, futurystycznym albo nawiązującym do którejś z dawnych epok – podpowiada pracownik firmy LogArt.

Pozwala to stworzyć niepowtarzalne aranżacje. Zdawać by się mogło, że reklama w postaci napisu nie może być ciekawa, tymczasem zastosowanie podświetlenia i różnych czcionek znacznie zwiększa skuteczność i atrakcyjność przekazu.

Rodzaje reklam świetlnych

Reklamy podświetlane występują w różnych formach. Mogą mieć na przykład postać napisów wykonanych z liter wytrzymałych i odpornych na niekorzystne warunki atmosferyczne. Wykorzystuje się w nich zazwyczaj energooszczędne lampy LED. Kolejną opcją są neony reklamowe, które przybierają z reguły postać napisu lub logo danej firmy. Jest to niewątpliwie bardzo elegancka forma reklamy, stworzona ze szklanych rurek wypełnionych gazem. I choć zamówienia tego typu nie są łatwe w realizacji, to specjalistyczne firmy z pewnością poradzą sobie z tym zadaniem.

Reklamy podświetlane mogą występować też w formie banerów. Są łatwiejsze w wykonaniu niż neony, ale one również potrafią skutecznie przyciągnąć uwagę. Może być na nich umieszczona nazwa lub logo firmy, ale też reklama konkretnego produktu. Ich dużą zaletą jest to, że są wykonywane z wytrzymałych materiałów, którym nie zaszkodzą niekorzystne warunki atmosferyczne. Nowoczesną opcją są natomiast kasetony podświetlane. Występują pod postacią paneli, a ich cechą charakterystyczną jest to, że podświetlenie montuje się we wnętrzu. Pozwala to w oryginalny sposób wyróżnić reklamę na tle innych. Na panelu umieszcza się zatem odpowiedni napis, logo czy inną grafikę reklamową, a w środku montuje się podświetlenie.

Są różne opcje podświetlanych reklam, dlatego da się je dopasować niemal do każdej firmy, niezależnie od oferowanych przez nią usług. Ten sposób wypromowania przedsiębiorstwa ma wiele zalet i na pewno warto się zastanowić nad jego zastosowaniem.