Artykuł sponsorowany

5 cech dobrego szyldu sklepowego

5 cech dobrego szyldu sklepowego

Szyldy sklepowe bezsprzecznie mijamy codziennie podczas spacerów po mieście. Bardzo często nawet nie zwracamy uwagi na to, co dany sklep ma nam do zaoferowania. Najczęściej przyczynia się do tego mało ciekawa kompozycja szyldu. Co więc powinien zawierać szyld sklepowy i co najlepiej przyciągnie uwagę konsumentów?

Zadbaj o dobry projekt

Projekt szyldu powinien w sobie zawierać nazwę i logo firmy. Najlepiej będzie, jeśli te elementy będą połączone z chwytliwym hasłem związanym z działalnością firmy. Ten etap jest najważniejszy dla powstania przyciągającego uwagę szyldu. Z tego powodu warto zainwestować w niego dużo czasu i czasami także pieniędzy, aby osiągnąć najlepszy efekt z możliwych. Stworzenie szyldu można także zlecić profesjonalnym firmom, które zadbają o odpowiednią kompozycję barw i czcionek.

Najważniejsza jest czytelność

Bardzo istotną kwestią w kompozycji szyldu jest jego czytelność i jasność przekazu. Tekst musi być widoczny i zrozumiały z praktycznie każdej odległości. W większości przypadków zależy to od projektu, w niektórych przypadkach jest to uzależnione od rozmiarów szyldu i jego umiejscowienia. Jeśli zdecydujemy się na podświetlane litery, możemy mieć pewność, że będą widoczne z dużej odległości nawet po zmroku.

Zwróć uwagę na odporność

Odporność szyldu jest niezwykle istotna w przypadku reklam umieszczanych na zewnątrz budynku. W takich przypadkach należy zatroszczyć się o to, aby szyld był wykonany z wysokiej jakości materiałów, które będą odporne na działanie czynników atmosferycznych.

Pamiętaj o spójności przekazu

Mówiąc o spójności, nie mówimy jedynie o przemyślanej kompozycji poszczególnych elementów, ale również o odpowiednim dopasowaniu go do otoczenia.

Jak mówi specjalista z firmy literypodswietlane3d.pl: ,,Reklama musi wyróżniać się, ale nie może robić tego w sposób zbyt natarczywy. W spójności ważne jest także odpowiednie zestawienie formy i treści." Należy także zwrócić uwagę na to, że szyld musi być dopasowany do charakteru firmy. Inaczej wyglądał będzie szyld dla sklepu odzieżowego, a inaczej dla kancelarii prawnej.

Zainwestuj w innowacyjne rozwiązania

Duży wpływ na widoczność szyldu na tle otoczenia ma jego oryginalność. Warto zainwestować w innowacyjne rozwiązania, np. szyldy wyposażone w litery 3D. Takie witryny są nieoczywiste i na pewno zaskoczą wielu potencjalnych klientów. Szyld ten wzbudza ciekawość, co zachęca do odwiedzenia sklepu i zrobienia w nim zakupów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.