Artykuł sponsorowany

Czy warto jeszcze używać pieczątek?

Czy warto jeszcze używać pieczątek?
Wydawać by się mogło, ze współcześnie pieczątki pomału odchodzą do lamusa. Stosowane obowiązkowo przez lekarzy, czy dobrowolnie, ale chętnie, przez księgowych, coraz rzadziej używane są przez małe, prywatne firmy. A szkoda, bowiem uwiarygodnią one faktury i wyręczają nas w konieczności ręcznego wprowadzania wszystkich danych. Przekonaj się, dlaczego warto jeszcze używać pieczątek. Chociaż niewymagane przez system prawny, często okazują się niezbędne w urzędach, podczas procesu rejestracji firmy, składania wniosków czy deklaracji. Podczas gdy w instytucjach publicznych, w wyjątkowych przypadkach, można próbować zastosować inne poświadczenia aniżeli pieczątka, to w bankach, przy zakładaniu konta firmowego, posiadanie pieczątki będzie nieuniknione. Dlaczego jeszcze warto w nią zainwestować?

Wygoda

Firmowa pieczątka to wygoda. Dzięki niej, nie musimy wprowadzać ręcznie wszystkich danych firmy. Wystarczy, że zaprojektujemy pieczęć, na której znajdzie się numer REGON, pełna nawa firmy, adres siedziby, numer IP, telefon kontaktowy, faks, adres e-mail oraz adres strony internetowej firmy. Jeśli weźmiemy pod uwagę ilość papierów oraz dokumentów, przechodzących codziennie przez firmę, szybko okaże się, że pieczątka pozwoli zaoszczędzić mnóstwo czasu, który możemy przeznaczyć na inną działalność, związaną z przedsiębiorstwem. Pieczątka będzie nam także służyć pomocą, gdy skończą się firmowe wizytówki. Zamiast mozolnie przepisywać wszystkie dane na kartkę papieru wystarczy, że odbijemy na niej stempel.

Prestiż i wiarygodność

Odpowiednio zaprojektowana, atrakcyjna wizualnie pieczątka nie tylko podnosi prestiż firmy, lecz również uwiarygodnia dokumenty i ważne papiery. Będzie świadczyć o naszym profesjonalizmie, rzetelności oraz poprawi nasz wizerunek. Szeroki wybór eleganckich, gustownych pieczątek znajdziemy na przykład w ofercie firmy GRIM, będącej dystrybutorem artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz specjalizującej się w produkcji pieczątek.

Reklama

Firmowe stemple to także przestrzeń, którą można wykorzystać do reklamy naszej firmy. Może znaleźć się na niej logo, hasło, lub inny przekaz marketingowy, który przyciągnie oko klienta i ściągnie na chwilę jego uwagę. Warto zatem zainwestować nieco więcej w ciekawy, atrakcyjny wizualnie projekt pieczęci, gdyż może się okazać, że to właśnie ona będzie najlepszym nośnikiem reklamowym, który pozwoli nam zaoszczędzić na innych formach promocji. Na koniec warto zaznaczyć, iż pieczątki doskonale sprawdzą się również jako datowniki, czy sposób na potwierdzenie zaksięgowania faktury. Sieci handlowe wykorzystują je do przyznawania swoim klientom punktów na kartach lojalnościowych, natomiast firmy transportowe do weryfikacji, czy towary dotarły do celu poprzez ich znakowanie na czas przewozu. Szczególne zastosowane mają pieczątki z tuszem UV. Niewidoczne w normalnym świetle, ułatwiają obsłudze klubów oraz dyskotek weryfikację, czy dana osoba zapłaciła już za wstęp. Pieczątki są zatem obecne w naszym codziennym życiu. Warto ich używać, gdyż znacznie ułatwiają funkcjonowanie firm i przedsiębiorstw.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.