Artykuł sponsorowany

Zastosowanie opakowań kartonowych

Zastosowanie opakowań kartonowych

Jakby wyglądał świat bez opakowań kartonowych? Trudno sobie go wyobrazić – towarzyszą nam one od niepamiętnych czasów. Zapewne Ty znasz je od najmłodszych lat. Te niezbędniki idealnie się nadają do pakowania, przechowywania czy transportu. Są stosowane w sklepach, hurtowniach, restauracjach, firmach transportowych, biurach, produkcjach… praktycznie wszędzie. Jednak jakie jest ich najczęstsze przeznaczenie i czym mogą się przysłużyć Tobie?

Opakowania kartonowe – zastosowanie

Opakowania tego typu bardzo często odnajdują zastosowanie w branży gastronomicznej. Kiedy wybierasz się na pizzę ze znajomymi i zostanie Wam kilka kawałków, w co je pakujecie? Oczywiście kartonowe opakowanie. Ponadto takie pojemniki służą do rozwozu dań na wynos – nie tylko pizzy. Makarony, frytki, kebaby, hamburgery i wszelkie inne potrawy dojeżdżają do klientów właśnie w nich. Ponadto zachowują aromat, smak i nierzadko temperaturę jedzenia.

Handel nie obyłby się bez kartonowych opakowań, które służą do pakowania pojedynczych towarów, jak i tych zbiorczych. Ubrania, sprzęty, książki, żywność – każda branża handlowa korzysta z ich wielofunkcyjności, pojemności i wytrzymałości. Nadają się nie tylko do przechowywania i ekspozycji, ale też ochrony towaru i jego transportu. Z tego właśnie względu są chętnie wykorzystywane w branży transportowej, również przez kurierów. Ułatwiają organizację przestrzeni w danym środku transportu, znacznie ją oszczędzając. W dodatku z takiego pojemnika nie wypadnie żaden towar, tym bardziej po solidnym zabezpieczeniu.

Kartonowe opakowania znajdują się w biurach. Służą tam do segregowania dokumentów. Równie chętnie są stosowane na halach produkcyjnych, chociażby do zbierania odpadów. Znajdują się w każdym domu, pełniąc rozmaite funkcje – również dekoracyjne. Są niezbędnikami warsztatów, w tym samochodowych. To w nie produkty pakują firmy meblarskie, a pojemniki z uchwytami są najlepsze do przetrzymywania owoców i warzyw. Ich zastosowania można więc wymieniać niemal bez końca.

Opakowania kartonowe z nadrukiem – skuteczna reklama

Zastosowanie gadżetów reklamowych jest niezwykle popularne. Można w nie zamienić również kartonowe pudełka. Jak mówi specjalista z firmy Bielpak, każdy sklep powinien zainwestować we własne logo na opakowaniach tego typu. Są to niekosztowne rozwiązania, a szybko zwiększają popularność i rozpoznawalność firmy. Ponadto o przedsiębiorstwie dobrze świadczy, jeśli dba ono o swój wizerunek i ma własne opakowania z logotypem. Personalizacja i estetyka takich elementów pokazuje troskę o szczegóły, a Ty się wyróżniasz na tle konkurencji.

Klienci chętniej będą kupowali produkty firmy, którą kojarzą. Charakterystyczna kolorystyka, unikalne logo czy dane teleadresowe przykuwają wzrok i umożliwiają szybki kontakt.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.