Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Zastosowania etykiet samoprzylepnych
Rodzaje etykiet samoprzylepnych
Etykiety samoprzylepne to papierowe kartoniki podklejone od spodu. Wystarczy odkleić jedną warstwę i umieścić nalepkę na przygotowanej powierzchni. W przypadku większej ilości produktów do oznakowania pomocne mogą okazać się specjalne aplikatory, np. metkownice. Etykiety są przeznaczone do zadruku kolorowego lub czarno-białego. Na podstawie projektu graficznego można na nich umieścić informacje o składzie produktu, cenie, czasowej promocji, a także kod kreskowy, logo marki, datę ważności czy hasło marketingowe. Ważny jest dobór produktu wysokiej jakości — chodzi zarówno o bazę, czyli etykietę, jak również technologię drukowania. Do najchętniej wykorzystywanych należy zadruk termiczny czy technologia offsetowa.Wybór odpowiednich etykiet samoprzylepnych
Wybór odpowiedniej etykiety samoprzylepnej ma ogromne znaczenie dla jej trwałości i widoczności. Powinno się dobierać papier (matowy, błyszczący, termiczny) do powierzchni, na której będzie naklejany i miejsca jego przechowywania. Do wyboru są m.in.:- etykiety foliowe — odporne na działanie wilgoci, kwasów, wysokich temperatur, środków chemicznych,
- etykiety z tworzyw sztucznych — oporne na ścieranie,
- etykiety samokruszące się, gdy po pewnym czasie zechcesz inaczej oznakować produkt,
- etykiety do produktów mrożonych ze specjalnym klejem.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana