Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Sposoby na ochronę antykorozyjną auta
Często kierowcy, którzy przesiadają się do samochodu prosto z salonu uważają, że fabryczne zabezpieczenia są w pełni wystarczające. Niestety, producenci szukają oszczędności, dlatego powłoki antykorozyjne nakładają wyłącznie na zewnętrzne elementy, pomijając niewidoczne zakamarki. Choć podczas pierwszych 5 lat użytkowania nie dostrzeżesz pewnie rdzy, możesz mieć pewność, że spokojnie rozwija się ona w profilach zamkniętych.
Rdza, która buduje się w profilach zamkniętych i innych niedostrzegalnych zakamarkach, z pewnością po czasie przebije się na zewnątrz – mówi specjalista z firmy Rust Check Poland.Efekty są nie tylko bardzo nieestetyczne, ale też niebezpieczne dla samochodu, dlatego zamiast czekać na konieczność kosztownych napraw, warto zawczasu zadbać o ochronę antykorozyjną. Jak się do tego zabrać?
Samodzielna aplikacja środków antykorozyjnych
Zabezpieczenie antykorozyjne auta możesz wykonać samodzielnie i niewielkim kosztem. Decydując się na takie rozwiązanie musisz jednak pamiętać o wyborze odpowiednich środków. Zdecydowanie odradzamy stosowanie preparatów uniwersalnych, ze względu na ich niską jakość. Aby mieć pewność, że twoja praca nie pójdzie na marne, sięgnij po specjalistyczne środki, dedykowane osobno zabezpieczeniom wewnętrznym i zewnętrznym. Wilgoć i powietrze bez trudu dostają się do wszelkich zakamarków auta, takich jak wspomniane profile zamknięte, szczeliny i ruchome elementy, jak np. zamki. Do wykonania zabezpieczeń w takich miejscach stosuj preparaty w aerozolu, jak np. Rust Stop A. Do aplikacji aerozolu nie musisz rozbierać auta na części pierwsze, wystarczy wtrysnąć do przez otwory odpływowe i technologiczne. Do ochrony antykorozyjnej podwozia, układu zawieszenia, felg i nadkoli sięgnij po preparat Rust Stop B. Ten specyfik skutecznie zabezpiecza nie tylko przed wilgocią i oddziaływaniem innych czynników atmosferycznych, ale także przed solą i niszczącym wpływem innych substancji stosowanych do utrzymania dróg w czasie zimy. Oczywiście, przed przystąpieniem do pracy musisz odpowiednio przygotować samochód, czyli dokładnie go wyczyścić. Do wykonania zabezpieczeń podwozia będziesz też potrzebował podnośnika i musisz zdemontować koła, plastikowe nadkola oraz wszystkie inne osłony, co oznacza sporo wysiłku.Zabezpieczenia antykorozyjne w warsztacie
O wiele łatwiejszym i pewniejszym sposobem na kompleksową ochronę antykorozyjną auta jest skorzystanie z usług profesjonalnego warsztatu. Do takiego rozwiązania zachęcamy przede wszystkim właścicieli używanych samochodów i tych kierowców, którzy na swoich autach już dostrzegli początkujące ogniska rdzy. Wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych w warsztacie to najlepsza gwarancja fachowości, zarówno w przygotowaniu auta do zabiegu, jak i wykonaniu powłok ochronnych. Warsztaty dysponują specjalistycznym sprzętem, najlepszymi preparatami i zatrudniają doświadczonych pracowników, którzy są w stanie zatrzymać postęp korozji, jeżeli już doszło do jej rozpoczęcia.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana