Artykuł sponsorowany

Przeprowadzka biura krok po kroku

Przeprowadzka biura krok po kroku
Kiedy firma się rozwija, potrzebuje większej przestrzeni. Wówczas nadchodzi czas na przeprowadzkę. Zorganizowanie jej wymaga dużych nakładów pracy, jednak nie jest rzeczą niemożliwą do wykonania. Radzimy jak zorganizować przeprowadzkę biura krok po kroku tak, aby nie narazić działalności na straty.

Najważniejsze jest planowanie

Jeśli planujecie przeprowadzkę swojej firmy, to za jej organizację musicie zabrać się wystarczająco wcześnie, aby zdążyć ze wszystkim na czas. Dzięki odpowiedniemu zaplanowaniu działań nie będziecie musieli odwoływać klientów lub ustalać z nimi innych terminów, narażając się tym samym na straty. Jeśli już o nich mowa, warto dokładnie przemyśleć co musicie zrobić, by przeprowadzka nie przyniosła firmie spadku zysków.
Dobrym pomysłem jest wyznaczenie daty przeprowadzki na weekend lub w inny dzień, w którym biuro nie przyjmuje klientów. Ponadto, można ją podzielić na etapy, aby uniknąć nerwowej atmosfery i spięć między pracownikami – radzi nasz rozmówca reprezentujący firmę Planet.
Warto też jeszcze przed przeniesieniem wszystkich sprzętów i dokumentów przygotować na to nową siedzibę. Konieczne jest też sprawdzenie stanu posiadanych sprzętów i, w razie potrzeby, podjęcie decyzji o wymianie lub dokupieniu nowych, niezbędnych do pracy w nowym miejscu urządzeń. Jeśli organizacja przeprowadzki biura to dla was zbyt duży stres, z którym możecie sobie nie poradzić, warto rozważyć zatrudnienie specjalistycznej firmy, która zajmuje się przeprowadzkami. Z ich pomocą przenoszenie dokumentów, mebli i sprzętów będzie szybkie i „bezbolesne”.

Jak urządzić nowe biuro?

Decyzja o zmianie siedziby firmy może wynikać z różnych powodów. Do najczęstszych należy kończąca się umowa z administracją aktualnie wynajmowanego budynku lub rozwój działalności, wymagający zapewnienia pracownikom większej i bardziej komfortowej przestrzeni. Z nowym biurem wiąże się także wybór jego wystroju – często zdarza się, że posiadane już meble są w nie najlepszym stanie lub jest ich zbyt mało. W takich przypadkach warto zastanowić się nad zakupem nowych mebli. Jeśli jednak używane w poprzednim biurze meble nadal są w świetnym stanie, to zdecydowanie warto zabrać je ze sobą podczas przeprowadzki. Przy urządzaniu nowego biura warto zadbać o to, by było ono jak najbardziej komfortowe dla pracowników. W końcu dobrze urządzone miejsce pracy może bezpośrednio wpływać na wyniki ich pracy, a tym samym na wyniki całej firmy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.