Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Jaki pylon wybrać: klasyczny, podświetlany czy multimedialny?
Pylony klasyczne
Wysokie, masywne konstrukcje przypominające słupy to klasyczne przykłady pylonów, których rama najczęściej jest wykonana ze stali lub aluminium, natomiast lico np. z dibondu. Takie totemy muszą zostać solidnie przymocowane do podłoża, dlatego trzeba starannie zaplanować miejsce ich umieszczenia. Bryły totemów mogą być zarówno proste (o kształcie prostokąta, płaskie), jak i bardziej wymyślne (z nietypowym układem elementów przestrzennych, wypukłe), ponadto klienci sami wybierają kolory, napisy i grafikę. Klasyczne pylony bez podświetlenia znajdują się np. przy biurowcach, hotelach, galeriach handlowych i przedstawiają np. mapę dojścia do recepcji, godziny otwarcia parkingu dla klientów, plan obiektu.Pylony multimedialne
Najbardziej zaawansowanym rozwiązaniem w obszarze pylonów reklamowych są modele multimedialne. Tego typu konstrukcje najlepiej nadają się do stosowania wewnątrz budynków, zwłaszcza w galeriach handlowych, salach konferencyjnych i szkoleniowych, sklepach firmowych oraz salonach obsługi klientów. Pracownik Clever Frame, firmy specjalizującej się w produkcji totemów z ekranami, wyjaśnia: Na dwustronnych ekranach klienci mogą stale wyświetlać swoją ofertę, cennik i dowolne inne treści związane z firmą. Zdjęcia i materiały wideo skutecznie przyciągają uwagę odbiorców, a jednocześnie umożliwiają przekazanie dużej puli informacji w krótkim czasie, co ma kluczowe znaczenie dla wsparcia procesów sprzedażowych. Ważnym atutem pylonów multimedialnych jest również ich stabilna, ale lekka konstrukcja, która ułatwia transportowanie totemów między różnymi stoiskami i tym samym zwiększa opłacalność inwestycji – jeden element może być użyty wielokrotnie podczas wielu eventów.
Pylony podświetlane
Pylony podświetlane stanowią opcję pośrednią między modelami klasycznymi a multimedialnymi. Zakres ich stosowania jest niezwykle szeroki – na rynku są dostępne modele zewnętrzne, w pełni odporne na warunki atmosferyczne, lecz bez trudu można zamówić też konstrukcję wolnostojącą, odpowiednią do umieszczenia w pomieszczeniach i wykorzystania jako element mobilnych stoisk wystawienniczych. Dzięki podświetleniu treści i grafik przekaz staje się bardziej czytelny dla odbiorcy, poza tym w przypadku pylonów zewnętrznych kluczowe znaczenie ma skuteczne wyeksponowanie informacji również w nocy. Pylon reklamowy powinien więc być dostosowany przede wszystkim do warunków, w których ma zostać umieszczony (na zewnątrz, w środku budynku). Ponadto podczas wyboru najlepszego modelu należy koniecznie uwzględnić rodzaj przekazywanych informacji (oferty i cenniki lepiej wyświetlić na ekranie, godziny otwarcia można zaprezentować w formie nadruku). Gotowy totem powinien w pełni realizować założenia strategii marketingowej i wizerunkowej danej firmy.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana