Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Jak wybrać dobrą drukarkę do biura?
Elektroniczny obieg dokumentów bez wątpienia ułatwił przepływ dokumentów w firmach. Niektóre dokumenty jednak musimy mieć w wersji papierowej. Nie można uniknąć drukowania, a do tego potrzebny jest wysokiej klasy sprzęt. W jaki sposób wybrać odpowiednią drukarkę do biura? Czym się kierować? Czy warto zdecydować się na dzierżawę urządzeń? Zaraz wszystkiego się dowiemy.
Drukarki wiodących producentów
Decydując się na zakup własnego sprzętu, powinniśmy wybierać jedynie wysokiej klasy urządzenia. Wiodący producenci gwarantują sprawne nanoszenie wydruków, a nawet możliwość jednoczesnego kopiowania czy skanowania dokumentów. Zwróćmy uwagę na wydajność drukarki do biura – zwykle potrzebujemy kilka wersji tego samego oświadczenia, podania lub zezwolenia. Dlatego urządzenie powinno generować jak największą liczbę wydruków w ciągu jednej minuty.
Ponadto, dokonajmy świadomego wyboru między drukarką laserową a atramentową. Jaka jest różnica? Na to pytanie odpowie nam właściciel firmy ARSO ze Szczecina, zajmującej się sprzedażą, dzierżawą i serwisem kserokopiarek:
Drukarki atramentowe służą głównie drukowaniu fotografii. Są tańsze, ale koszty ich eksploatacji wynoszą więcej, przez konieczność zakupu tuszów w wymiennych kartridżach. Drukarki laserowe są znacznie bardziej ekonomicznym rozwiązaniem, tym bardziej, że w biurach drukujemy głównie dokumenty. Jeżeli będziemy z nich często korzystać, koszty na nie poniesione błyskawicznie się zwrócą. Co więcej, na pewno będziemy usatysfakcjonowani szybkością i jakością wydruku.
A może drukarka leasingowa?
Nowa drukarka do biura może nas słono kosztować. Tym bardziej, że nie szukamy zwykłego sprzętu. Potrzebujemy wysokiej klasy urządzenia, dlatego może warto zdecydować się na drukarkę leasingową? Zwłaszcza, kiedy dopiero rozpoczynamy działalność i nie mamy wystarczająco dużo środków na realizację wszystkim zamierzeń.
Leasing na sprzęt biurowy pozwala natychmiast rozpocząć pracę, otrzymując najlepszej jakości sprzęt. Nie trzeba martwić się koniecznością wysokiego nakładu własnych środków finansowych, a spłata całej sumy odbywa się w wygodnych, niskich ratach. Można leasingować zarówno nowe, jak i używane urządzenia, ponosząc przy tym znacznie niższe koszty.
Nie musisz kupować – dzierżawa drukarek do biura
Kiedy potrzebujemy dobrej drukarki do biura, wcale nie musi decydować się na jej zakup. Można wziąć drukarkę w leasing albo dzierżawić sprzęt biurowy, ciesząc się wieloma korzyściami, które są z tym związane. Nie angażujemy dużych kwot, a jedynie płacimy stałą miesięczna opłatę lub decydujemy się na płatności na podstawie wykonanych wydruków. Samodzielnie ustalamy sposób rozliczenia, ciesząc się przy tym kompleksową obsługą serwisową. To doskonałe rozwiązanie dla twojej firmy!
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana