Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Hotel jako miejsce organizacji konferencji firmowej
Gdzie zorganizować konferencję biznesową? Rynek oferuje dziś wiele ciekawych ofert. Wydaje się jednak, że najbardziej warta rozważenia jest konferencja w hotelu z restauracją. Takie rozwiązanie ma wiele zalet. Przede wszystkim można liczyć na profesjonalną jakość obsługi. Ponadto goście mogą dobrze zjeść i wygodnie przenocować. Co jeszcze przemawia za hotelem jako miejscem na taki event?
Udogodnienia na najwyższym poziomie
Nic dziwnego, że organizatorzy konferencji biznesowych i branżowych coraz chętniej wybierają hotele. Piękne, wyszukane wnętrza sprzyjają relaksowi i owocnym konwersacjom. W takich okolicznościach można komfortowo wypocząć i oddać się kreatywnym aktywnościom.
W hotelu do dyspozycji wszystkich uczestników oddaje się przestronne, klimatyzowane sale konferencyjne o wysokim standardzie. Z reguły znajdują się tam niezbędne udogodnienia techniczne, takie jak rzutnik i ekran, tablice do pisania markerem, nagłośnienie itd. Dzięki temu każde spotkanie biznesowe przebiega bez zarzutów.
Najlepiej jest, gdy hotel dysponuje własną restauracją. Wówczas można zorganizować przerwy kawowe i obiadowe o dowolnej porze, bez konieczności zamawiania cateringu zewnętrznego. To wszystko wpływa na dobrą atmosferę i samopoczucie zaproszonych osób.
Wyborne menu i usługi gastronomiczne
Elegancki bankiet, a może ekskluzywna impreza koktajlowa? Takie imprezy towarzyszące mogą być nieodłącznym składnikiem każdej udanej konferencji. Wystarczy tylko, że wybierzesz obiekt oferujący tego typu usługi dodatkowe. Wart polecenia jest na przykład Hotel Dwa Księżyce w Kazimierzu Dolnym. W ofercie konferencyjnej zawarto atrakcyjne opcje wyżywieniowe – po to, by sprostać wymaganiom wszystkich zaproszonych osób.
Do przykładowego wykazu usług gastronomicznych podczas konferencji wchodzą:
- całodzienny serwis kawowy (tradycyjny i wytrawny),
- śniadanie,
- obiad (z deserem lub bez),
- uroczysta lub standardowa kolacja,
- kolacja grillowa.
Pełne wyżywienie, pięknie zaserwowane i oparte na wysokiej jakości składnikach, znacząco podnosi komfort pobytu w miejscu eventu. Przy okazji organizatorzy konferencji mogą wykazać się przed uczestników profesjonalizmem, gościnnym podejściem i dbałością
o detale.
Atrakcje dodatkowe
Dlaczego jeszcze warto zorganizować konferencję w hotelu? Ponieważ w takich miejscach jest możliwość skorzystania z dodatkowych atrakcji. Idealną opcją jest połączenie obowiązków służbowych z wypoczynkiem – trzeba bowiem brać pod uwagę fakt, że wielu uczestników przybywa na event z dalekich stron.
Przykładowo w bliskim otoczeniu Hotelu Dwa Księżyce znajduje się wiele ciekawych lokacji turystycznych, do których warto się udać w przerwie między prelekcjami lub po zakończonym wydarzeniu.
O jakich atrakcjach mowa? To na przykład zwiedzanie zabytkowego miasta z przewodnikiem, narty, przejażdżka quadami itd. Warto dopytać, czy hotel organizuje dla uczestników konferencji tego typu aktywności.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana