Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Gadżety reklamowe z nadrukiem – techniki wykonania, zalety i zastosowania

W jaki sposób uzyskuje się nadruk na gadżecie?
W branży reklamowej wykorzystuje się różnego rodzaju metody druku, w zależności od rodzaju podłoża, na którym ma zostać wydrukowany logotyp lub inny obraz, wiążący dany gadżet z marką producenta. Przykładowo – w przypadku koszulek jedną z najczęściej stosowanych jest znana od dawna technika sitodruku. Na czym ona polega?– Sitodruk stosowany był już w starożytnych Chinach i Japonii do zdobienia tkanin – wyjaśnia specjalista firmy Studio Siedem – Polega ona na nanoszeniu na podłoże farby za pośrednictwem szablonu, czyli matrycy przypominającej siatkę, przez którą przesączana jest farba. Każdy kolor posiada własny szablon, dopiero po naniesieniu ich wszystkich widoczny jest konkretny wzór.Ale oczywiście koszulki reklamowe to niejedyny gadżet. Zdarzają się również obiekty trójwymiarowe, których nie da się położyć płasko i docisnąć do nich matrycy. Zresztą farba wykorzystywana do barwienia tkanin może z nich spływać, bowiem nie będzie miała jak w nie wsiąknąć. Jak sobie poradzić z takim zadaniem?
– Inną bardzo powszechnie stosowaną technologią druku reklamowego jest tzw. metoda sublimacyjna. Stosuje się ją między innymi do stworzenia nadruku na kubkach ceramicznych. Polega ona na wydrukowaniu pożądanego wzoru przy pomocy specjalnych farb atramentowych na papierze transparentowym. Następnie taki zadrukowany obraz nanosi się na pokryty lakierem poliestrowym przedmiot, np. kubek, i poddaje obróbce w warunkach wysokiej temperatury oraz ciśnienia. W ten sposób obraz zostaje przeniesiony z papieru na obiekt – objaśnia nasz rozmówca .
Zalety i zastosowanie gadżetów z nadrukiem
Jak zostało wspomniane, gadżety z nadrukiem to obecnie jeden z najpowszechniej wykorzystywanych elementów kampanii reklamowej, chętnie stosowanych nawet przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Ich istotną zaletą jest bardzo wysoka skuteczność – klient lub partner obdarowany wysokiej jakości gadżetem reklamowym czuje się bardziej związany z daną marką, szczególnie, jeśli otrzymany gadżet jest przez niego wykorzystywany w codziennym życiu. Koszty produkcji gadżetu są bardzo niskie w porównaniu do zysków z tak prowadzonej akcji reklamowej. Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana