Artykuł sponsorowany

Druk wielkoformatowy w reklamie. Metody zastosowania

Druk wielkoformatowy w reklamie. Metody zastosowania
Każdy osoba prowadząca działalność gospodarczą zdaje sobie sprawę ze znaczenia reklamy. Dobry marketing pomaga przyciągnąć klientów – komunikuje o naszym istnieniu i zachęca do odwiedzin, co w naturalny sposób generuje zainteresowanie produktami i usługami. Obecny poziom wiedzy i technologii stwarza olbrzymie możliwości w zakresie doboru rozmaitych form reklamowych. Jedną z nich stanowi druk wielkoformatowy.

Na czym to polega?

Jak sama nazwa wskazuje, technologia solwentowego druku wielkoformatowego pozwala uzyskać wydruki w dużym formacie. Mogą być to między innymi różnego typu plakaty, afisze, postery, fotografie bądź mapy.
W sensie ściśle reklamowym, druk wielkoformatowy znajduje zastosowanie wówczas, gdy chcemy zagospodarować powierzchnię bilboardu, wykonać szyld, baner czy tablicę reklamową. Może być też wykorzystywany przy aranżacji wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń, dekorowaniu przystanków komunikacji miejskiej, mocowaniu na stojakach, kasetonach, roll-up’ach bądź potykaczach, a nawet przy oklejaniu samochodów – objaśnia ekspert agencji reklamy GKR-Group z Wrocławia, świadczącej usługi profesjonalnego druku wielkoformatowego.

Dobry wydruk, czyli jaki?

Choć druk wielkoformatowy to wciąż technologia stosunkowo nowa, z uwagi na swoją uniwersalność zyskuje coraz szersze grono zwolenników. Na rynku znajdziemy wiele konkurujących ze sobą firm, które wykonują wydruki według indywidualnych zleceń. Wymiary realizacji wielkoformatowych sięgają 10 metrów długości, w związku z czym są dostrzegane nawet z dalszych odległości. O jakości (wyrazistości) obrazu przesądza między innymi jego rozdzielczość. Istotną rolę odgrywa też materiał wykonania. Najlepiej, gdy do produkcji druku wielkoformatowego wykorzystywany jest materiał ekologiczny, nie wydzielający specyficznych zapachów (chodzi przede wszystkim o tusze). Ma to znaczenie zwłaszcza wtedy, gdy dany przekaz reklamowy znajduje się wewnątrz pomieszczeń. Właściwie dobrany druk wielkoformatowy będzie traktowany nie tylko w kategoriach dobrej reklamy, ale też jako element nadający danemu miejscu tożsamości i stylu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.