Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Dobre opakowania towarów jako element budowy wizerunku sklepu internetowego

Co burzy, a co buduje korzystny wizerunek e-sklepu?
To właśnie detale, takie jak opakowania, decydują często o tym, jak będzie odebrany dany produkt. Wrażenia związane z odpakowywaniem upragnionego zamówienia internetowego mają dla klienta znaczenie. Pomięty, zawilgocony, na wpół otwarty pakunek od razu rzuca się w oczy. Taka przesyłka nie zachęca do tego, by ją odpakować, a raczej do tego, by jak najszybciej zgłosić reklamację u przewoźnika. Niestety, paczki podróżują często wiele kilometrów, a warunki transportu są różne. Jeśli nie dotrą do klienta w akceptowalnym stanie, odbije się to negatywnie na wizerunku e-sklepu. Może pojawić się podejrzenie, że to osoba wysyłająca nie zadbała o odpowiednie opakowanie lub zapakowała towar w sposób niestaranny. Inaczej jest w sytuacji, gdy paczka będzie nie dość, że wytrzymała, to jeszcze estetyczna. Brak zagiętych rogów, czystość, estetyczny rodzaj otwarcia… Wszystko to buduje pozytywne doświadczenie zakupowe.Jakie kartony do pakowania sprawdzą się w e-commerce?
W branży e-commerce bardzo dobrze sprawdzają się pudełka wykonane z materiału wysokogatunkowego. Takiego, który nie będzie pękał i gniótł się podczas transportu. Ważne jest również to, by firma oferująca opakowania dla e-commerce dawała duży wybór dostępnych rozmiarów pudeł. Klienci nie lubią otrzymywać małych produktów w ogromnych pudełkach. I odwrotnie: będzie się im niewygodnie rozpakowywać paczkę upchaną niemalże po brzegi. Zresztą w tym drugim przypadku zachodzi też ryzyko uszkodzenia przesyłki nożyczkami.Jakie rozwiązania opakowaniowe są cenione przez klientów e-commerce?
Bardzo dobrze oceniane są przez klientów opakowania z wygodnym systemem składania i zamykania. Bardzo ciekawe z punktu widzenia użytkowego są także kartony automatyczne z tasiemką. Wśród polecanych rozwiązań, oferowanych choćby przez producenta Opak Kreft, znajdują się ponadto kartony ze strefą zgniotu oraz przeznaczone do zaklejania. Wszystkie one pozwalają zoptymalizować koszty biznesowe, ale też są atrakcyjne dla konsumenta. Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana