Artykuł sponsorowany

Długopis jako gadżet reklamowy

Długopis jako gadżet reklamowy

Długopisy towarzyszą ludziom wszędzie. Używa się ich w biurach, w szkołach, często znajdują się w damskiej torebce oraz w plecaku każdego studenta. Dlatego też niezmiennie, od lat stanowią one tak popularny gadżet reklamowy służący budowaniu świadomości marki. Wystarczy, aby były odpowiednio zaprojektowane i wykonane, a będą świetną wizytówką firmy.

Dlaczego długopis jest tak dobrym gadżetem reklamowym?

Mogłoby się wydawać, że długopis ma bardzo ograniczoną powierzchnię reklamową, przez co nie jest skutecznym gadżetem promocyjnym. Takie myślenie jest jednak dużym błędem. Jeżeli zostanie odpowiednio zaprojektowany, przykuje wzrok i zapadnie w pamięć nie tylko jego użytkowników. Wyrazisty kolor oraz umiejętnie dobrana, czytelna czcionka to gwarancja tego, że każda zamieszczona na nim treść będzie doskonale widoczna.

Nie można jedynie przesadzać z ilością informacji nadrukowywanych na tym gadżecie reklamowym. Wystarczy nazwa firmy, dane kontaktowe i krótkie oraz łatwe do zapamiętania hasło reklamowe. Nic więcej nie potrzeba, aby dzięki długopisowi reklamowemu stopniowo budować świadomość marki.

Trzeba także wziąć pod uwagę to, że taki gadżet jest „mobilny”. Może znajdować się na biurku w biurze, stać się podarunkiem dla klienta albo być używany przez ucznia. Wszystko to sprawia, że jego przekaz trafia do sporej grupy potencjalnych klientów firmy.

Firmowe długopisy to niezbędne gadżety reklamowe. Są stosunkowe tanie, a jednocześnie potrafią być niezwykle efektowne i pomysłowe. Dlatego też mogą być materiałem promocyjnym w praktycznie każdej branży” – mówi fachowiec z Internetowej Agencji Reklamowej Cztery Asy.

Jak powinien wyglądać długopis reklamowy?

To, jak zostanie wykonany długopis reklamowy, zależy ściśle od tego, do kogo ma trafić taki gadżet. Jego wygląd będzie różnił się też w zależności od tego, w jakiej branży działa dana firma.

Długopis firmowy może być upominkiem dla ważnych klientów, kontrahentów czy partnerów biznesowych. Warto wtedy postawić na metalowe modele utrzymane w stonowanej, neutralnej stylistyce. Powinna je charakteryzować raczej prosta, klasyczna forma. Takie długopisy są także świetnym gadżetem na targi branżowe.

W przypadku, jeżeli długopisy reklamowe mają zostać skierowane do dzieci, można nieco puścić wodze fantazji. Kolorowe obudowy czy zabawna grafika na pewno sprawią, że najmłodsi będą z nich chętnie korzystać. Tego typu gadżety są także doskonałym dodatkiem, jeśli klient zrobi większe zakupy lub złoży duże zamówienie – poczuje się on doceniony, co bezpośrednio przełoży się na jego pozytywny stosunek do firmy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.