Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Czy oklejanie samochodów to dobry sposób na reklamę?

Oklejanie samochodów folią z nadrukiem reklamowym, to bardzo dobry sposób na pozyskiwanie nowych klientów. Pojazdy poruszające się po miastach i polskich drogach, eksponują firmowe barwy i logo, a tym samym pomagają zbudować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Odpowiednio zaprojektowana grafika zwiększa znacząco szanse na dotarcie do szerszego grona zainteresowanych. Jak wykonać nadruk do oklejenia samochodu i jakie ma to zalety?
Oklejanie samochodów - zalety
Trendem wśród firm nieustannie pozostaje oklejanie samochodów – osobowych i dostawczych. Takie rozwiązanie w pozytywny sposób wpływa na rozpoznawalność przedsiębiorstwa, ponieważ reklama na samochodzie jest przede wszystkim mobilna. Pomysł ten świetnie więc sprawdza się w codziennych sytuacjach, np. stojąc w korku i parkując pojazd w miejscu publicznym.
Oklejanie samochodów może polegać na naklejaniu pojedynczego napisu, lub nalepki w dowolnym kształcie. W tym celu stosuje się wycinanie ploterowe, które gwarantuje precyzję, szeroki wybór kolorów folii samoprzylepnych oraz ich rodzaju. Najlepsze efekty osiąga się jednak oklejając całą powierzchnię pojazdu wydrukami solwentowymi. Umożliwia to przeniesienie na środek transportu każdej grafiki. Wydruki wykonywane są na specjalnych foliach polimerowych lub foliach wylewanych (stosowanych do głębokich przetłoczeń). W przypadku szyb wykorzystywane są natomiast folie way vision, które nie ograniczają wewnątrz pojazdu widoczności kierowcy.
Prawidłowa reklama na samochodzie powinna być przede wszystkim krótka. Najlepiej, jeśli zawiera logo firmy i najważniejsze informacje dotyczące oferowanych usług. Trzeba także pamiętać o umieszczeniu danych kontaktowych i adresu strony internetowej firmy, dzięki którym odbiorca znajdzie resztę niezbędnych informacji. Pod kątem wizualnym, reklama powinna wyróżniać się oryginalnym designem, który przyciągnie uwagę.
Dlaczego oklejanie samochodu to istotny element reklamowy?
Odpowiednio przygotowana reklama oddziałuje na wyobraźnię, przekazuje wartość merytoryczną oraz informacyjną. Efekt wizualny reklamy wywiera duży wpływ na psychikę, ponieważ firma, która dba o wizerunek zewnętrzny, z dużym prawdopodobieństwem zadba także o rzetelność świadczonych usług. Oklejanie samochodów firmowych folią z nadrukiem reklamowym jest najpopularniejszą formą mobilnej reklamy. Grafiki charakteryzują się odpornością na ścieranie i warunki atmosferyczne. Są także odpowiednio zabezpieczone lakierem lub folią UV.
Jak mówi pracownik firmy Reklam Text oferującej wykonywanie nadruków do oklejania samochodów: Podjęcie decyzji o oklejaniu samochodów firmowych jest pierwszym krokiem we właściwym kierunku. Przed zamówieniem materiału, należy się jednak zastanowić, jak w optymalny sposób wykorzystać dostępną przestrzeń pojazdu. Wielu kierowców decyduje się na umieszczenie grafiki na tylnej części pojazdu, dzięki czemu jest ona widoczna dla kierowców jadących z tyłu. Lepszym rozwiązaniem jest jednak zainwestowanie w folię do oklejenia całego samochodu. Zwiększa to szanse dotarcia z przekazem do szerszego grona uczestników ruchu drogowego.
Decydując się na oklejanie samochodu firmowego folią reklamową, zaleca się wybór jedynie sprawdzonych firm oferujących usługi druku i oklejania. Odpowiednio przygotowany projekt grafiki i doświadczeni pracownicy to gwarancja udanej transakcji.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana