Artykuł sponsorowany

Charakterystyka liter frezowanych

Charakterystyka liter frezowanych

Dobra reklama zewnętrzna musi być atrakcyjna wizualnie, a jednocześnie bardzo trwała. Aby spełnić oba te warunki, do wykonania elementów promocyjnych należy wykorzystywać najtrwalsze materiały oraz techniki, umożliwiające ich estetyczną obróbkę. Dlatego właśnie jednym z najpopularniejszych rozwiązań stosowanych w reklamie zewnętrznej są litery frezowane.

Litery frezowane cieszą się bardzo dużą popularnością wśród przedsiębiorców działających w najrozmaitszych branżach – zauważa nasz rozmówca z wrocławskiej Pracowni Reklamy Wizualnej K.O.T. Bardzo często litery frezowane wybierane są zamiast szyldów w prywatnych placówkach medycznych, bankach czy kancelariach prawnych.

Frezowanie – gwarancja precyzji

Sięgając po litery wykonane tą techniką jesteśmy w stanie w prosty sposób uzyskać intrygujący efekt 3D. Obróbka profesjonalnymi frezarkami CNC pozwala na niezwykle precyzyjne wycinanie szczegółów, dlatego ta metoda sprawdza się doskonale w przypadku bardziej skomplikowanych czcionek szeryfowych. W rezultacie otrzymujemy elegancki i czytelny napis, nawet jeśli litery posiadają fantazyjne zdobienia i detale.

Twarde PCV – gwarancja trwałości

Jak wspomnieliśmy już we wstępie, litery wykorzystywane w reklamie zewnętrznej muszą być niezwykle trwałe. Wynika to z faktu, że są stale na rażone na oddziaływanie zmiennych warunków atmosferycznych, w tym deszczu, śniegu i wiatru. Dla takiej formy reklamy zagrożeniem jest też ekspozycja na słońce, dlatego tak ważne jest, by wybierać materiały, których kolory nie blakną pod wpływem promieniowania UV. Wysoką odporność na wilgoć, mróz, silny wiatr i ostre słońce wykazuje twarde PCV. Tworzywo skutecznie opiera się uszkodzeniom mechanicznym i nie jest podatne na korozję. Lakierowanie natryskowe, jakiemu poddaje się litery frezowane, nie tylko pozwala nadać im dowolny kolor, ale dodatkowo skutecznie zapobiega płowieniu pod wpływem światła słonecznego.

Dyskretne i solidne mocowanie liter

Niezwykle istotna jest nie tylko jakość samych liter frezowanych, ale także sposobu mocowania ich do ściany. Aby litery trzymały się solidnie, a jednocześnie na tyle dyskretnie, by nie zaburzać efektu estetycznego, stosuje się jedno z dwóch rozwiązań – listwy lakierowane na kolor podłoża lub pręty aluminiowe. Litery frezowane to tylko jedna z wielu możliwości przygotowania atrakcyjnej reklamy zewnętrznej. Ciekawą alternatywę stanowią litery blokowe, które można podświetlać również od wewnątrz. Inną opcją jest wybór szyldu, np. w postaci podświetlanego kasetonu o dowolnym kształcie i zdobionego grafiką z logo firmy. Doskonałym uzupełnieniem wizerunku firmy jest korzystanie z tablic i tabliczek informacyjnych, które pozwolą klientom w łatwy sposób dokładnie zlokalizować Twoje biuro w budynku.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Dowiedz się więcej Akceptuję