Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Cechy dobrej ulotki reklamowej
Określ grupę docelową
Podstawą pracy nad każdym komunikatem marketingowym będzie określenie grupy docelowej, do której go kierujemy i którą chcemy zachęcić do zakupu danego produktu lub skorzystania z określonej usługi. Od tego zatem, czy reklama kierowana jest do mężczyzn czy kobiet, będzie zależała na przykład kolorystka. Z kolei określenie wiekowej grupy docelowej pozwoli stworzyć atrakcyjny przekaz, oparty na grach słownych dla młodzieży i bardziej prosty dla seniorów. Jeśli kierujemy naszą reklamę do matek z małymi dziećmi, warto na ulotce reklamowej zamieścić estetyczne zdjęcie malucha.Wyznacz cel
Dobra ulotka reklamowa to ulotka spełniająca trzy podstawowe cele. Po pierwsze powinna wyczerpująco, ale w syntetyczny sposób, informować o branży i zakresie usług naszej firmy, a także lokować produkt, który reklamujemy. Warto zamieścić na niej dane kontaktowe do naszej firmy: adres i telefon, aby ułatwić potencjalnym klientom natychmiastowy kontakt z nami. Po drugie, powinna spełniać cele, związane ze sprzedażą. Dobrze jest zatem zamieścić na niej informacje o aktualnych promocjach czy rabatach. Po trzecie dobra ulotka reklamowa powinna spełniać cel wizerunkowy, czyli budować pozytywny wizerunek firmy. Ważne, aby była wydrukowana na wysokiej jakości papierze. W tym celu zwróćmy się do Drukarni Udruk.Zaprojektuj treść
Na ulotce reklamowej treść jest równie ważna co elementy graficzne. Chociaż nieraz może sprawiać wrażenie nieustrukturyzowanego tekstu, dobrze zaprojektowana treść powinna być stworzona według kilku podstawowych zasad. Tekst nie może być zbyt długi; wystarczy sama esencja tego, co chcemy przekazać oraz krótkie hasło reklamowe. Unikajmy najmniejszych nawet błędów językowych, a także specjalistycznego języka, który może być niezrozumiany przez przeciętnego odbiorcę. Kolejnym elementem dobrze zaprojektowanego tekstu będzie jego układ. Wyróżnijmy kolorem lub rozmiarem fontu te elementy, które są dla niego kluczowe.Zaprojektuj grafikę
Dobra ulotka reklamowa to ulotka dobrze zaprojektowana pod względem graficznym. Taki druk reklamowy będzie atrakcyjny wizualnie, zwracający uwagę i sprawiający, że zatrzymamy na nim koko na dłużej. Pamiętajmy jednak, aby nie przedobrzyć. Zbyt dużo bowiem krzykliwych elementów graficznych może zakłócić odbiór treści i sprawić, że stanie się ona nieczytelna.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana