Artykuł sponsorowany

Cechy dobrego fryzjera

Cechy dobrego fryzjera
Można spotkać się ze stwierdzeniem, że z fryzjerem jest jak z przyjacielem – nie jest łatwo znaleźć dobrego. Ale jest to jak najbardziej możliwe! Należy zastanowić się przede wszystkim nad tym, jakich cech oczekujemy od dobrego fryzjera i przystąpić do poszukiwań właściwego salonu fryzjerskiego. Spróbujmy przeanalizować najbardziej pożądane cechy profesjonalistów we fryzjerskim fachu.

Od przekroczenia progu salonu…

Spotykając dobrego fryzjera już od przekroczenia progu salonu możemy poczuć, że znaleźliśmy się w dobrych rękach. Nie mamy poczucia, że przeszkadzamy w konwersacji między personelem, nie czujemy się jak intruzi, nie czekamy na łaskawe zaproszenie na miejsce przed lustrem. Miłe powitanie może wydać się mało ważne, jednak sprawia, że już od wejścia do salonu fryzjerskiego czujemy się dobrze. Dobry fryzjer nie przystępuje od razu do działań. Jeśli zostajemy zaproszeni do mycia włosów przed ich obejrzeniem przez fryzjera, sprawdzeniem ich stanu, możemy już czuć odrobinę obawy. Profesjonalista porozmawia z klientem, przeprowadzi wstępną analizę włosów, doradzi. Będzie potrafił asertywnie, ale w delikatny i uprzejmy sposób odradzić klientowi nietrafiony pomysł na fryzurę, która może dobrze wyglądać na fotografii kogoś innego, ale nie będzie się dobrze układać na głowie zainteresowanego. Fachowiec wysłucha klienta. Jeśli poproszony zostanie o podcięcie końcówek, to podetnie końcówki, ewentualnie zasugeruje, że włosy wymagają większej interwencji nożyczek, ponieważ są w złym stanie. Nigdy jednak nie wykona niczego wbrew klientowi, a w trakcie pracy będzie w razie potrzeby informował o tym, co robi i dlaczego.

…do wyjścia z uśmiechem i satysfakcją

Profesjonaliści potrafią dobrać fryzurę tak, aby wpisywała się w indywidualny styl klienta i była idealnie dobrana do rysów twarzy. Po wyjściu od dobrego fryzjera powinniśmy czuć radość, pewność siebie i mieć ochotę chwalić się wszystkim nową fryzurą. Dobry fryzjer poza zmysłem estetycznym, posiada wiedzę na temat pielęgnacji oraz aktualnych trendów dotyczących cięć i koloryzacji. Rozmawiamy z ekspertem z Centrum Pięknego Ciała i Fryzur w Sopocie:
– Dobry fryzjer, to profesjonalista w każdym calu, dlatego nie może pozwolić sobie na bycie w tyle z wszelkimi nowościami, które pojawiają się we fryzjerstwie. Nie spoczywa na laurach, a wciąż się doszkala, rozwija i szuka nowych inspiracji. Bez tego ani rusz w naszym zawodzie.
Profesjonalista musi być również uczciwy. Dzięki temu, że klient od początku ma wiedzę, jaki będzie koszt usługi, nie czuje się oszukany czy naciągnięty. Nie może mieć też wrażenia, że wbrew woli został nakłoniony do zakupu produktów kosmetycznych. Dobry fryzjer nie będzie nachalnie proponował kosmetyków używanych w salonie i dostępnych w sprzedaży. Może natomiast bardzo delikatnie o nich wspomnieć, jeśli korzystanie  z nich poprawi stan włosów lub ułatwi układanie fryzury.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.