Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Branding odzieży sportowej

Na czym polega branding odzieży sportowej?
Branding odzieży sportowej to znakowanie odzieży eleganckim logotypem, który przyczynia się do wzrostu rozpoznawalności firmy i w dodatkowy sposób kreuje jej pozytywny wizerunek. Znakowanie odzieży jest jedną z najpopularniejszych form promocji, które stosują przedsiębiorcy. Można brandować bluzy, spodnie, kurtki, t-shirty, czapki i plecaki, nadając im indywidualnego charakteru. Sposobem na znakowanie są emblematy, naszywki i wszywki z logiem do „brandowania” odzieży sportowej i nie tylko. Są świetną wizytówką firmy. Dlaczego? Uprawianie sportów jest dzisiaj modne! Decydując się na reklamową odzież sportową pokazujemy się z jak najlepszej strony, zapewniając firmie całoroczną reklamę.W jaki sposób można znakować odzież?
Naszywki na ubrania z logiem firmy powstają przy wykorzystaniu różnych metod. Najczęściej wykorzystywane techniki to:- technika sitodruku – jedna z najtrwalszych metod znakowania. Pozwala wykorzystać nawet do 8 kolorów w projekcie! Sprawdza się głównie przy zamówieniach o dużym nakładzie. Polega na bezpośrednim nakładaniu farby na odzież przez matryce poligraficzne i termicznym utrwaleniu nadruku,
- technika tłoczenia prądami wysokiej częstotliwości,
- technika mikrowtrysku PVC – umożliwia nakładanie kilku warstw i uzyskiwanie różnych efektów zdobienia naszywek. Ich sztywność można dopasować do wymagań klienta.
Branding odzieży sportowej – dlaczego warto?
Branding odzieży sportowej niesie ze sobą same zalety! Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej formy promocji, ponieważ:- to bardzo efektywna metoda reklamy, która podnosi prestiż firmy,
- pozwala na stosowanie różnych technik nanoszenia druku,
- odzież sportową można wręczyć: pracownikom, zwiększając jego przywiązanie do firmy oraz klientom, podnosząc prestiż firmy w ich oczach,
- odzież sportowa jest świetnym gadżetem reklamowym na różnego rodzaju wydarzeniach. Wzbudza zainteresowanie i przyciąga uwagę potencjalnych klientów.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana