Artykuł sponsorowany

Branding odzieży sportowej

Branding odzieży sportowej
Różnorodność technik promocji firmy pozwala wybrać każdemu przedsiębiorcy metody, które jego zdaniem najlepiej wpłyną na wizerunek firmy. Jedną z efektywnych strategii marketingowych jest branding. To szereg działań, które pozwalają budować świadomość marki. Od stworzenia logotypu, identyfikacji wizualnej, aż po branding odzieży, wpływający na zwiększenie rozpoznawalności firmy. Wyjaśnijmy, na czym polega branding odzieży sportowej.

Na czym polega branding odzieży sportowej?

Branding odzieży sportowej to znakowanie odzieży eleganckim logotypem, który przyczynia się do wzrostu rozpoznawalności firmy i w dodatkowy sposób kreuje jej pozytywny wizerunek. Znakowanie odzieży jest jedną z najpopularniejszych form promocji, które stosują przedsiębiorcy. Można brandować bluzy, spodnie, kurtki, t-shirty, czapki i plecaki, nadając im indywidualnego charakteru. Sposobem na znakowanie są emblematy, naszywki i wszywki z logiem do „brandowania” odzieży sportowej i nie tylko. Są świetną wizytówką firmy. Dlaczego? Uprawianie sportów jest dzisiaj modne! Decydując się na reklamową odzież sportową pokazujemy się z jak najlepszej strony, zapewniając firmie całoroczną reklamę.

W jaki sposób można znakować odzież?

Naszywki na ubrania z logiem firmy powstają przy wykorzystaniu różnych metod. Najczęściej wykorzystywane techniki to:
  • technika sitodruku – jedna z najtrwalszych metod znakowania. Pozwala wykorzystać nawet do 8 kolorów w projekcie! Sprawdza się głównie przy zamówieniach o dużym nakładzie. Polega na bezpośrednim nakładaniu farby na odzież przez matryce poligraficzne i termicznym utrwaleniu nadruku,
  • technika tłoczenia prądami wysokiej częstotliwości,
  • technika mikrowtrysku PVC – umożliwia nakładanie kilku warstw i uzyskiwanie różnych efektów zdobienia naszywek. Ich sztywność można dopasować do wymagań klienta.
Takie techniki znakowania odzieży stosuje firma IMAR. Przygotowuje naszywki z różnych materiałów (folia, materiał skóropodobny czy miękki PVC), gwarantując otrzymanie produktów najwyższej jakości.

Branding odzieży sportowej – dlaczego warto?

Branding odzieży sportowej niesie ze sobą same zalety! Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej formy promocji, ponieważ:
  • to bardzo efektywna metoda reklamy, która podnosi prestiż firmy,
  • pozwala na stosowanie różnych technik nanoszenia druku,
  • odzież sportową można wręczyć: pracownikom, zwiększając jego przywiązanie do firmy oraz klientom, podnosząc prestiż firmy w ich oczach,
  • odzież sportowa jest świetnym gadżetem reklamowym na różnego rodzaju wydarzeniach. Wzbudza zainteresowanie i przyciąga uwagę potencjalnych klientów.
Branding odzieży sportowej to prosty sposób na budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Skorzystaj z niego, a od razu zaczniesz pracować na swój sukces!

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.