Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Artykuły biurowe - w jakie produkty zaopatrujemy się najczęściej?
Dziurkacze
Dziurkacze to bardzo poręczne i praktyczne artykuły biurowe. Ogranicznik formatu pozwoli idealnie ustawić żądany format papieru, a ergonomiczny uchwyt zmniejsza siłę nacisku przy dziurkowaniu. Tego typu akcesoria biurowe są wyjątkowo popularne także ze względu na zaopatrzenie ich w antypoślizgowe, plastikowe nakładki, dzięki którym nie rysują one mebli. Pojemnik na odpadki jest łatwy do opróżniania i nie spada podczas wysypywania. Wysokiej klasy dziurkacze nabędziemy w firmie Beradex, zaopatrującej małe sklepiki, duże sklepy, sieci sklepów, apteki, biura oraz hurtownie.Nożyczki
Ciężko wyobrazić sobie jakiekolwiek prace biurowe bez odpowiednich nożyczek. Te, przeznaczone do pracy z dużą ilością dokumentów i papierów, posiadają tytanowe ostrze, umożliwiające co najmniej 100 000 cięć. Jest ono pięć razy mocniejsze niż jego odpowiednik ze stali nierdzewnej, a ponadto mamy gwarancję, że nie przykleją się do niego kawałki ciętego papieru lub taśmy.Klipy i zszywacze
Zachowanie porządku w papierach umożliwią nam klipy oraz zszywacze. Klipy to wyjątkowo trwałe akcesoria, dostępne w różnych kolorach i rozmiarach. Poddane potrójnemu procesowi galwanizacji, mogą służyć przez długie miesiące. Z kolei zszywacze pozwolą lepiej zorganizować pracę i odpowiednio posortować wszystkie dokumenty. Do wyboru mamy różne modele; od najprostszych metalowych, zakończonych plastikowym wykończeniem, po specjalistyczne o dużej wytrzymałości. Ich solidna, metalowa podstawa oraz metalowe ramię, zakończone gumowym antypoślizgowym uchwytem, sprawiają, że są one chętnie wybierane wszędzie tam, gdzie praca biurowa charakteryzuje się dużą intensywnością. Zszywają one bowiem od 2 do 100 kartek specjalistycznymi zszywkami. Na końcu warto dodać, że również chętnie zaopatrujemy się w takie akcesoria biurowe, jak kleje, pieczątki, pinezki, zszywki, rozszywacze, taśmy biurowe, czy wkłady do pieczątek.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana