10 maja 2018

Kategoria:
Rozrywka

Dobry hotel w Szczecinie. Propozycje kwaterunkowe dla klientów biznesowych
5 (100%) / 1 głosów

Dobry hotel w Szczecinie. Propozycje kwaterunkowe dla klientów biznesowych

Klienci biznesowi to obok turystów najważniejsza grupa korzystająca z usług hotelarskich. Hotele zorientowane na ten target powinny oferować szeroki wybór usług i doskonałe warunki zakwaterowania. Idealny obiekt musi zapewniać komfort osobom w trakcie szkoleń, konferencji i innych eventów firmowych. Jak wybrać dobry hotel dla klienta biznesowego w Szczecinie?

Komfortowe warunki

Klienci biznesowi liczą na wysoki komfort zakwaterowania. Idealny hotel dla tego typu klienta powinien zapewniać:

  • Dobrą lokalizację – poszukując hotelu w Szczecinie i każdym innym większym ośrodku miejskim, klienci liczą na dogodny dostęp do strefy biznesowej miasta.
  • Wygodne pokoje – przestronne, elegancko urządzone pokoje powinny umożliwiać zarówno pracę, jak i relaks po spotkaniu. Niezbędne będzie zatem nie tylko wygodne łóżko i zadbana łazienka, ale także kompleksowo wyposażony kącik biurowy. W pokoju powinien znaleźć się także czajnik elektryczny, WIFI, telewizor i telefon.
  • Wyżywienie dla gości – klienci biznesowi cenią sobie urozmaicone śniadania, ale hotel powinien również dysponować wysokiej klasy restauracją przygotowaną do obsługi spotkań biznesowych, takich jak lunch, kolacja czy większy bankiet.

Obsługa eventów firmowych

Wygodne pokoje czy wykwintna restauracja to nie wszystko, gdy w grę wchodzi organizacja eventu firmowego. Dla klientów biznesowych istotną kwestią jest możliwość zorganizowania spotkań o charakterze formalnym. – Tłumaczy pracownik reprezentujący Hotel VULCAN w Szczecinie. – Wydarzenia, takie jak sympozja i konferencje naukowe czy szkolenia i warsztaty, wymagają odpowiedniego zaplecza technologicznego, m. in. zaawansowanego systemu audio-wizualnego, w tym projektorów i nagłośnienia. Dobry hotel powinien dysponować profesjonalnie przygotowanymi salami konferencyjnymi z wysokiej klasy sprzętem biurowym.

Bogaty pakiet usług

Klient biznesowy w hotelu powinien liczyć na kompleksową obsługę na najwyższym poziomie, która ułatwi im wykonywanie obowiązków zawodowych, jak i pozwoli zrelaksować się po pracy. Tego typu klienci bardzo cenią sobie usługi, takie jak np. prasowanie koszul czy budzenie na życzenie. Obiekt na wysokim poziomie powinien zaoferować możliwość przechowania bagażu, transferu na lotnisko czy do centrum miasta, a także dostępu do urządzeń biurowych, takich jak fax czy ksero. Wszystko to sprawi, że klient biznesowy będzie mógł bez przeszkód wykonywać swoją pracę, a przy tym wypocząć po ciężkim dniu.