Artykuł sponsorowany

Oklejanie samochodów. Auto jako miejsce na reklamę

Oklejanie samochodów. Auto jako miejsce na reklamę
Prowadząc biznes internetowy czy stacjonarny, np. sklep lub restaurację, bardzo ważne jest dotarcie do lokalnego klienta. Dobrym sposobem na to może być oklejanie samochodów służbowych. Jakie zalety ma przeznaczenie auta jako miejsca na reklamę? Jaką formę reklamy na aucie wybrać – malowanie, lakierowanie czy oklejanie? Na czym polega oklejanie samochodu? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule.

Zalety oklejania samochodów

Nowoczesny przedsiębiorca używa samochodu nie tylko do przemieszczania się, ale też do promocji swojej firmy. Służy temu oklejanie, które jest doskonałym sposobem na reklamę. Reklama ta różni się od klasycznych form reklamy typu baner czy szyld przede wszystkim mobilnością. Przemieszcza się wraz z reklamodawcą, dzięki czemu więcej osób ma szansę ją dostrzec. Setki kilometrów na liczniku oklejonego auta to setki lub tysiące potencjalnych klientów. Z tego powodu warto, aby przedsiębiorca posiadający całą flotę samochodów zastosował tę formę reklamy na wszystkich autach. O zaletach oklejania samochodów opowie ekspert z Agencji reklamowej w Chojnie:
Każdy dbający o promocję przedsiębiorca wyposażony jest w papierowe wizytówki. Jednak jakże unikalną, a co najważniejsze zapadającą w pamięć wizytówką, będzie pomysłowo oklejone auto! Profesjonalnie oklejone auto przyciąga uwagę, budzi zaciekawienie. A to już tylko krok, aby komunikat w postaci danych kontaktowych firmy lub slogan reklamowy skutecznie dotarły do klienta. Dzięki oklejaniu całego auta folią wylewną, czym także się zajmujemy, można zmienić kolor samochodu np. z białego na czarny lub odwrotnie.

Jaką formę reklamy na aucie wybrać?

Wielu przedsiębiorców zadaje sobie pytanie: okleić folią czy polakierować? A może zamalować? Oklejanie jest sposobem najmniej inwazyjnym dla karoserii oraz rozwiązaniem najkorzystniejszym pod względem ceny. Zwłaszcza że profesjonalnie wykonane oklejenie wystarcza na kilka lat. Na rynku istnieją specjalne folie, dzięki którym można zmienić kolor auta. Oryginalna barwa tym bardziej przyciągnie wzrok innego kierowcy albo przechodnia i może sprawić, że stanie się klientem. Oklejanie samochodu to niezwykle skuteczny sposób na reklamę firmy, a zarazem jest to metoda pociągająca za sobą wymierne korzyści finansowe zarówno dla biznesów początkujących, jak i istniejących dłużej na rynku.

Jak przebiega proces oklejania samochodu?

Proces oklejania auta poprzedza precyzyjne jego wymierzenie. Od rozmiaru auta i wielkości reklamy będzie zależała cena usługi. Następnie graficy projektują wzór – na folii można umieścić zarówno zdjęcia, tekst, logotypy (czyli znaki wyróżniające firmę), jak i grafikę. Po akceptacji przez klienta przesłanej wizualizacji następuje etap wyboru materiałów i technologii. Końcowy krok to produkcja folii, a następnie montaż, czyli naklejenie folii na auto.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.