10 stycznia 2019

Kategoria:
Motoryzacja

Oklejanie samochodów. Auto jako miejsce na reklamę
5 (100%) / 2 głosów

Oklejanie samochodów. Auto jako miejsce na reklamę

Prowadząc biznes internetowy czy stacjonarny, np. sklep lub restaurację, bardzo ważne jest dotarcie do lokalnego klienta. Dobrym sposobem na to może być oklejanie samochodów służbowych. Jakie zalety ma przeznaczenie auta jako miejsca na reklamę? Jaką formę reklamy na aucie wybrać – malowanie, lakierowanie czy oklejanie? Na czym polega oklejanie samochodu? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule.

Zalety oklejania samochodów

Nowoczesny przedsiębiorca używa samochodu nie tylko do przemieszczania się, ale też do promocji swojej firmy. Służy temu oklejanie, które jest doskonałym sposobem na reklamę.

Reklama ta różni się od klasycznych form reklamy typu baner czy szyld przede wszystkim mobilnością. Przemieszcza się wraz z reklamodawcą, dzięki czemu więcej osób ma szansę ją dostrzec. Setki kilometrów na liczniku oklejonego auta to setki lub tysiące potencjalnych klientów. Z tego powodu warto, aby przedsiębiorca posiadający całą flotę samochodów zastosował tę formę reklamy na wszystkich autach.

O zaletach oklejania samochodów opowie ekspert z Agencji reklamowej w Chojnie:

Każdy dbający o promocję przedsiębiorca wyposażony jest w papierowe wizytówki. Jednak jakże unikalną, a co najważniejsze zapadającą w pamięć wizytówką, będzie pomysłowo oklejone auto! Profesjonalnie oklejone auto przyciąga uwagę, budzi zaciekawienie. A to już tylko krok, aby komunikat w postaci danych kontaktowych firmy lub slogan reklamowy skutecznie dotarły do klienta. Dzięki oklejaniu całego auta folią wylewną, czym także się zajmujemy, można zmienić kolor samochodu np. z białego na czarny lub odwrotnie.

Jaką formę reklamy na aucie wybrać?

Wielu przedsiębiorców zadaje sobie pytanie: okleić folią czy polakierować? A może zamalować? Oklejanie jest sposobem najmniej inwazyjnym dla karoserii oraz rozwiązaniem najkorzystniejszym pod względem ceny. Zwłaszcza że profesjonalnie wykonane oklejenie wystarcza na kilka lat.

Na rynku istnieją specjalne folie, dzięki którym można zmienić kolor auta. Oryginalna barwa tym bardziej przyciągnie wzrok innego kierowcy albo przechodnia i może sprawić, że stanie się klientem.

Oklejanie samochodu to niezwykle skuteczny sposób na reklamę firmy, a zarazem jest to metoda pociągająca za sobą wymierne korzyści finansowe zarówno dla biznesów początkujących, jak i istniejących dłużej na rynku.

Jak przebiega proces oklejania samochodu?

Proces oklejania auta poprzedza precyzyjne jego wymierzenie. Od rozmiaru auta i wielkości reklamy będzie zależała cena usługi. Następnie graficy projektują wzór – na folii można umieścić zarówno zdjęcia, tekst, logotypy (czyli znaki wyróżniające firmę), jak i grafikę. Po akceptacji przez klienta przesłanej wizualizacji następuje etap wyboru materiałów i technologii. Końcowy krok to produkcja folii, a następnie montaż, czyli naklejenie folii na auto.