Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Na co zwracać uwagę oddając samochód do naprawy?
Jakość i kompleksowość usług
Najważniejsza jest oczywiście jakość i kompleksowość usług. Kiedy oddajemy samochód do naprawy, nie zawsze wiemy, gdzie właściwie tkwi sedno problemu? Możemy nie mieć wystarczającej wiedzy, aby ocenić, w jaki sposób doszło do usterki i co ją spowodowało? To zadanie mechanika, który już podczas rozmowy telefonicznej powinien nas poprosić o szczegóły awarii. Wstępny wywiad pomoże oszacować koszt naprawy, ale musimy być przygotowani, że ulegnie on zmianie po dokładnych oględzinach. Jeżeli warsztat świadczy kompleksowe usługi, będziemy mogli liczyć na likwidację wszystkich usterek, które pojawiły się w naszym aucie. Przykładowy zakres usług firm zajmujących się naprawą samochodów: • naprawy powypadkowe, • naprawy mechaniczne, • naprawy elektryczne, • naprawy blacharsko-lakiernicze, • naprawy układów pneumatycznych, • naprawy układów sprzęgła i układów hamulcowych, • diagnostyka komputerowa pojazdu. Na czas napraw powinniśmy mieć możliwość korzystania z auta zastępczego. Firma Max – Auto Serwis oczywiście to gwarantuje, a usługa jest bezpłatna. Do czasu pozbycia się usterki nie zostaniemy pozbawieni pojazdu! Atrakcyjna cena usług i dokładna dokumentacja napraw Nie można zaprzeczyć, że duże znaczenie powinna mieć dla nas cena wykonywanych usług. Jednak najniższa cena nie powinna być powodem, dla którego zdecydujemy się na skorzystanie z oferty danego warsztatu. Firma powinna przekonać nas profesjonalizmem, solidnością, wysokimi kwalifikacjami pracowników i rozbudowanym parkiem maszynowym, pozwalającym na realizację napraw. Przekazanie i odbiór auta powinno wiązać się ze sporządzeniem dokładnej dokumentacji. Kiedy oddajemy auto, mamy otrzymać protokół przyjęcia auta do naprawy. W momencie zgłoszenia się po odbiór, należy upomnieć się o fakturę, która będzie uwzględniać wszystkie wykonane czynności i części oraz płyny, które zostały wykorzystane w trakcie naprawy pojazdu. Dobry warsztat powinien na bieżąco informować o wzroście kosztów i konieczności dodatkowych działań w celu doprowadzenia auta do dobrego stanu technicznego. Zanim odbierzesz samochód z naprawy! Również, kiedy odbieramy samochód z naprawy, powinniśmy pozostać czujni. Przecież nie chcemy płacić za przysłowiowego kota w worku – zweryfikujmy solidność zlecenia, a jeżeli coś jest nie tak – od razu poinformujmy o tym mechanika. Jemu też zależy na dobrej opinii i czasem zwyczajnie może nie zauważyć „efektów ubocznych” swoich napraw. Co zrobić, aby z serwisu wyjechać usatysfakcjonowanym? Na pewno wykonać jazdę próbną i sprawdzić, czy sygnalizowana usterka została naprawiona. Awaria dotyczyła układu chłodzenia? A może coś było nie tak z układem hamulcowym? Skontroluj działanie hamulców, zerknij na poziom płynów i w razie czego - od razu zareklamuj usługę. Jeśli nic nie budzi twoich wątpliwości, umów się na kolejną wizytę kontrolną swojego pojazdu i wyjedź śmiało na ulicę!Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana