Artykuł sponsorowany

Kiedy warto okleić auto folią?

Kiedy warto okleić auto folią?
Oklejanie auta folią zyskuje na popularności. Nic dziwnego, bo takie rozwiązanie daje naprawdę spore korzyści – szczególnie że usługa ta nie ogranicza się wyłącznie do powłoki lakierowej. Bardzo często oklejanie obejmuje również szyby pojazdu. Gdy zdecydujesz się na nie, Twój samochód zyska „drugie życie”. Co warto wiedzieć o oklejaniu pojazdu i kiedy je zlecić?

Dlaczego warto okleić auto folią?

Istnieje co najmniej kilka zalet płynących z oklejania samochodu folią.
  1. Ochrona lakieru: folia skutecznie zabezpiecza przed drobnymi zarysowaniami i uszkodzeniami lakieru. Jest to więc zaleta szczególnie istotna w przypadku nowych pojazdów. Decydując się na oklejenie folią, przedłużasz żywotność auta i podtrzymujesz jego wyższą wartość rynkową.
  2. Odświeżenie wyglądu pojazdu: przy pomocy folii można w szybki i łatwy sposób zmienić wygląd koloru auta. Jest to opcja atrakcyjna szczególnie dla właścicieli flot samochodowych, ale także osób prywatnych, które po prostu chcą odmienić oblicze swoich „czterech kółek”.
  3. Zwiększenie komfortu jazdy: zwłaszcza wówczas, gdy zdecydujesz się na oklejenie szyb. Ich przyciemnienie redukuje ilość dostających się do wnętrza promieni UV. Intensywne słońce nie ogranicza widoczności i nie zmusza do ciągłego mrużenia oczu. Folia ma także właściwości termoizolacyjne. Co za tym idzie, dzięki niej pojazd mniej nagrzewa się od wewnątrz.
  4. Bezpieczeństwo: niektóre firmy zajmujące się oklejaniem samochodów oferują również usługę naklejania folii ochronnych i zabezpieczających. Tego typu materiały wzmacniają szyby i chronią przed rozpryśnięciem odłamków w razie wypadku. Znacząco ryzykują również ryzyko włamania się do pojazdu.
  5. Reklama własnej działalności: folia stanowi idealny nośnik reklamowy. Nie ponosząc dużych nakładów finansowych i ograniczając wysiłek do minimum, możesz w łatwy sposób wypromować swoją firmę i usługi, zwiększając widoczność logo i hasła w przestrzeni miejskiej. Na karoserii można nanieść dowolny tekst i projekt graficzny.

Kiedy okleić samochód?

Okleić można albo profilaktycznie, albo wtedy, gdy pojazd ma już spore ślady eksploatacji. Jak wyjaśnia ekspert z firmy Euro-Glass, nigdy nie jest ani za późno, ani za wcześnie na oklejenie pojazdu. Za każdym razem można uzyskać satysfakcjonujący efekt. Nowe auto jest dzięki tej usłudze lepiej chronione przed zarysowaniami, a wieloletni pojazd będzie wyglądać niemal tak estetycznie jak model prosto z salonu. Jeśli więc zależy Ci na wysokiej estetyce i skutecznym zabezpieczeniu karoserii, oklejenie samochodu może być rozwiązaniem właśnie dla Ciebie.

Jak pielęgnować oklejoną powierzchnię?

Wiele osób zadaje sobie pytanie, jak dbać o powierzchnię oklejonego samochodu. Odpowiedź jest banalnie prosta – jego pielęgnacja niczym się nie różni od tej stosowanej w przypadku auta bez folii. Nawet rutynowe mycie samochodu wygląda identycznie jak przed wykonaniem usługi oklejania. Nie trzeba również stosować żadnych specjalistycznych kosmetyków przeznaczonych wyłącznie do wspomnianych powierzchni. Podsumowując wszystkie powyższe informacje, można uznać, że oklejanie samochodu to bardzo korzystne rozwiązanie. Ponosząc niewielkie koszty, zyskujesz bardzo dużo w kontekście wyglądu pojazdu, a także jego szeroko pojętej ochrony.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.