Artykuł sponsorowany

Wyróżnij się z tłumu. Odzież 4F dla firm

Wyróżnij się z tłumu. Odzież 4F dla firm
Nadruk lub haft na ubraniach to najlepszy pomysł na spersonalizowanie odzieży firmowej. Na taki krok decydują się najczęściej przedsiębiorcy, którym zależy na budowaniu spójnego wizerunku marki. Jako bazę wybierają oni koszulki, kamizelki czy bluzy, a następnie zlecają umieszczenie na nich logo firmowego czy hasła marketingowego. Dowiedz się więcej o tym pomyśle. Odzież dla firm zazwyczaj wymaga personalizacji. Imiona pracowników, logo i hasło marki, informację o sponsorach, reklamy stanowią element komunikacji marketingowej. To ważne, aby nadruk na ubraniu był widoczny i wykonany nowoczesną metodą. Dzięki temu pozostaje solidny i widoczny na długo.

Nadruki i haft na odzieży

Nadruki na odzieży mogą przybierać rozmaite formy i rozmiary. Wszystko zależy od preferencji zlecającego oraz branży, w jakiej działa. W firmach, którym zależy na budowaniu profesjonalnego wizerunku najczęściej nadruk przybiera subtelny napis lub logo i umieszczany jest w widocznym miejscu. W przypadku pracowników instytucji finansowych, sieciówkowych sklepów lub restauracji tym miejscem jest najczęściej kołnierzyk, pierś lub rękaw. Niekiedy, zwłaszcza w branży sportowej czy fitness można pozwolić sobie na wyraziste, dynamiczne logo. W pełni odpowiada ono energicznym pracownikom oraz gościom siłowni. W różnych dyscyplinach sportu, np. w boksie, narciarstwie, piłce nożne znane są elementy odzieży w całości zadrukowane nazwami sponsorów czy reklamami. Nadruk na odzieży:
  • buduje pozytywne skojarzenia z marką,
  • pozwala na głębszą identyfikację pracowników z firmą,
  • podnosi prestiż przedsiębiorstwa,
  • sprawia, że wszyscy pracownicy wyglądają schludnie i profesjonalnie.

Firmy wykonujące nadruki na odzieży

Nadruki na odzieży można wykonywać różnymi metodami. Firmy zajmujące się tego typu usługami takie jak We-active sugerują wybór ubrań dobrej jakości. Jako baza do zadruku dobrze sprawdzą się produkty polskiej marki 4F oraz innych firm, które przykładają wagę do selekcji tkanin i starannego ich odszywania. Taka odzież będzie solidna, a przy tym wygodna przy realizacji codziennych obowiązków. Zarówno materiał, jak również nadruk, który zostanie na nim umieszczony nie stracą swojej wyrazistości, zachowają kształt, formę oraz kolor na długo. Do wykonania nadruków na odzieży firmowej wykorzystuje się:
  • metodę sitodruku,
  • druk cyfrowy,
  • haft komputerowy.
Tymi sposobami mogą powstać ubrania dla firm, które posłużą jako stroje pracownicze lub elementy spójnej komunikacji wizerunkowej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.