13 maja 2019

Kategoria:
Moda

Wyróżnij się z tłumu. Odzież 4F dla firm
5 (100%) / 1 głosów

Wyróżnij się z tłumu. Odzież 4F dla firm

Nadruk lub haft na ubraniach to najlepszy pomysł na spersonalizowanie odzieży firmowej. Na taki krok decydują się najczęściej przedsiębiorcy, którym zależy na budowaniu spójnego wizerunku marki. Jako bazę wybierają oni koszulki, kamizelki czy bluzy, a następnie zlecają umieszczenie na nich logo firmowego czy hasła marketingowego. Dowiedz się więcej o tym pomyśle.

Odzież dla firm zazwyczaj wymaga personalizacji. Imiona pracowników, logo i hasło marki, informację o sponsorach, reklamy stanowią element komunikacji marketingowej. To ważne, aby nadruk na ubraniu był widoczny i wykonany nowoczesną metodą. Dzięki temu pozostaje solidny i widoczny na długo.

Nadruki i haft na odzieży

Nadruki na odzieży mogą przybierać rozmaite formy i rozmiary. Wszystko zależy od preferencji zlecającego oraz branży, w jakiej działa. W firmach, którym zależy na budowaniu profesjonalnego wizerunku najczęściej nadruk przybiera subtelny napis lub logo
i umieszczany jest w widocznym miejscu. W przypadku pracowników instytucji finansowych, sieciówkowych sklepów lub restauracji tym miejscem jest najczęściej kołnierzyk, pierś lub rękaw.

Niekiedy, zwłaszcza w branży sportowej czy fitness można pozwolić sobie na wyraziste, dynamiczne logo. W pełni odpowiada ono energicznym pracownikom oraz gościom siłowni. W różnych dyscyplinach sportu, np. w boksie, narciarstwie, piłce nożne znane są elementy odzieży w całości zadrukowane nazwami sponsorów czy reklamami.

Nadruk na odzieży:

  • buduje pozytywne skojarzenia z marką,
  • pozwala na głębszą identyfikację pracowników z firmą,
  • podnosi prestiż przedsiębiorstwa,
  • sprawia, że wszyscy pracownicy wyglądają schludnie i profesjonalnie.

Firmy wykonujące nadruki na odzieży

Nadruki na odzieży można wykonywać różnymi metodami. Firmy zajmujące się tego typu usługami takie jak We-active sugerują wybór ubrań dobrej jakości. Jako baza do zadruku dobrze sprawdzą się produkty polskiej marki 4F oraz innych firm, które przykładają wagę do selekcji tkanin i starannego ich odszywania. Taka odzież będzie solidna, a przy tym wygodna przy realizacji codziennych obowiązków. Zarówno materiał, jak również nadruk, który zostanie na nim umieszczony nie stracą swojej wyrazistości, zachowają kształt, formę oraz kolor na długo.

Do wykonania nadruków na odzieży firmowej wykorzystuje się:

  • metodę sitodruku,
  • druk cyfrowy,
  • haft komputerowy.

Tymi sposobami mogą powstać ubrania dla firm, które posłużą jako stroje pracownicze lub elementy spójnej komunikacji wizerunkowej.