2 stycznia 2019

Kategoria:
Inne

Wykorzystanie papierów ozdobnych w celach promocyjno-reklamowych
5 (100%) / 1 głosów

Wykorzystanie papierów ozdobnych w celach promocyjno-reklamowych

Papiery ozdobne są wykorzystywane nie tylko do produkcji zaproszeń, kartek okolicznościowych czy opakowywania prezentów, lecz również doskonale sprawdzą się jako podstawa do tworzenia materiałów promocyjno-reklamowych. Na ich bazie zaprojektujemy zatem wysokiej jakości, prestiżowe katalogi, broszury, foldery czy teczki reklamowe. Jak wykorzystuje się papiery ozdobne w celach promocyjno-reklamowych?

Na popularność papierów ozdobnych, wykorzystywanych w celach promocyjno-reklamowych, wpływa ogromna różnorodność dostępnych faktur, barw oraz gramatur.

Zrealizować możemy zatem różnego rodzaju broszury na papierze fakturowanym oraz gładkim. Reklamowe ulotki wydrukujemy zarówno na papierze barwionym w masie, jak i białym, brokatowym, metalizowanym, a nawet perłowym. Klienci z pewnością zwrócą uwagę na reklamowe wyroby na papierze bawełnianym.

Jak wykorzystuje się poszczególne rodzaje papierów ozdobnych w celach promocyjno-reklamowych?

Papier z tłoczeniem

Jednym z najbardziej popularnych papierów ozdobnych, wykorzystywanych do produkcji materiałów reklamowych, jest papier z tłoczeniem. Przede wszystkim delikatna chropowatość faktury lub powtarzający się wzór powodują, że nie są potrzebne dodatkowe dekoracje graficzne, a materiał reklamowy jest jednocześnie elegancki. Barwiony w masie, stanowi idealną bazę na materiały promocyjne, ze względu na swoją wizualną atrakcyjność.

Kolorowy papier ozdobny

Tradycyjny papier ozdobny jest równie chętnie używany przez projektantów materiałów reklamowych. Jego pozbawiona faktury, idealnie gładka powierzchnia bowiem stanowi doskonałą bazę pod druk tekstowy oraz grafikę. Tekst, znajdujący się na materiałach promocyjnych, wydrukowanych na tradycyjnym papierze ozdobnym jest ostry, a samą ulotkę można zalaminować, zwiększając jej trwałość.

Wysokiej jakości papier ozdobny kolorowy, a także inne papiery, przydatne w produkcji materiałów promocyjno-reklamowych, oferuje swoim klientom hurtownia papierów ozdobnych PaperCast.

Papiery metalizowane i perłowe

Wyjątkową grupę wśród papierów ozdobnych stanowią papiery metalizowane i perłowe. Stanowią bazę do produkcji materiałów promocyjno-reklamowych najwyższej jakości, które są rozdawane uczestnikom na przykład różnych sympozjów lub konferencji. Nietypowa powierzchnia, atrakcyjny efekt wizualny, bogata kolorystyka sprawiają, że jest to papier chętnie wykorzystywany do tworzenia katalogów, broszur czy reklamowych książeczek. Posiada on szereg dodatkowych zalet:

  • ich powłoka zawiera elementy metaliczne i perłowe, dzięki czemu papier zyskuje metalizujący efekt, wzmacniający elegancję materiału reklamowego
  • posiadają mikortłoczenie, potęgujące efekt wizualny

Projektując materiały promocyjno-reklamowe możemy wybierać także w papierach transparentnych, ekologicznych oraz gładkich.


Warning: include(/index.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/csgroups/domains/poradnik.pkt.pl/public_html/wp-content/plugins/social-share-button/includes/class-shortcodes.php on line 41

Warning: include(/index.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/csgroups/domains/poradnik.pkt.pl/public_html/wp-content/plugins/social-share-button/includes/class-shortcodes.php on line 41

Warning: include(): Failed opening '/index.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php70/usr/share/pear') in /home/csgroups/domains/poradnik.pkt.pl/public_html/wp-content/plugins/social-share-button/includes/class-shortcodes.php on line 41