25 września 2017

Kategoria:
Inne

Torby ekologiczne z nadrukiem najlepszą promocją dla firmy
5 (100%) / 2 głosów

Torby ekologiczne z nadrukiem najlepszą promocją dla firmy

Moda na eko sprawia, że zaczynamy doceniać nowe wartości. Wzięcie znajdują produkty z upraw ekologicznych, wyroby „cruelty free” oraz naturalne surowce. Dla firm to doskonała sposobność, aby pokazać klientom swoje zaangażowanie w dbałość o środowisko, a także dać im sposobność do podkreślenia swojego przyjaznego planecie stylu życia. Pomagają w tym torby ekologiczne.

Dlaczego klienci pokochali ekotorby?

Torby ekologiczne to bardzo częsty widok. Czy to wyłącznie kwestia mody, która przeminie, czy też mamy do czynienia z czymś więcej? O to, jak ekotorby podbiły nasze serca, zapytaliśmy eksperta z firmy Egar Screen.

Torby ekologiczne z bawełny zawdzięczają swoją popularność prostocie. Uniwersalny kształt będzie pasował do wszystkiego, co założymy. Optymalna długość uszu pozwala to, żeby bezpiecznie i pewnie powiesić torbę na ramieniu albo trzymać ją w dłoni. Gdy się ubrudzi, wystarczy ją uprać, gdy się uszkodzi – zszyć. Przy tym wszystkim możemy na niej nadrukować lub wyszyć wszystko, więc torba może być istotnym elementem podkreślającym naszą niezależność.

Nie należy zapominać o tym, że torba ekologiczna to jasny komunikat: „Jestem eko! Zależy mi na środowisku!”. Ten typ torby daje możliwość wyrażania swoich poglądów i dzielenia się nimi oraz rozpowszechniania ich.

Dlaczego reklamodawcy pokochali ekotorby?

Wspomniana wyżej siła oddziaływania sprawia, że torby ekologiczne z nadrukiem stają się potężną bronią w walce o klienta. Są pozytywnie kojarzone, a pozytywne wrażenie automatycznie rozszerza się na firmę, która umieści na nich swoje logo.

Torba ekologiczna z nadrukiem to reklama, za którą klient jest wdzięczny i chętnie ją przyjmuje. Praktykowane rozdawanie takich toreb w bezpośrednim kontakcie z zainteresowanym sprawia, że zaczyna on nosić nasz przekaz marketingowy zawsze ze sobą, stając się – mówiąc kolokwialnie – chodzącą reklamą naszej firmy. Gdy dodatkowo jest zadowolony z użyteczności otrzymanej torby, wystawia nam pozytywną opinię całą swoją postawą. Warto pamiętać, że jedna osoba może nosić bawełnianą torbę z nadrukiem nawet kilka lat!

To wszystko – szerokie oddziaływanie przez długi czas, pozytywne skojarzenia i emocje wiążące się w świadomości odbiorcy niepostrzeżenie z naszą firmą, a także wskazanie na to, że przedsiębiorstwu leży na sercu czyste i różnorodne środowisko – to koszt zaledwie kilku złotych. Za te pieniądze otrzymujemy wzmocnienie pozytywnego wizerunku, podniesienie rozpoznawalności i wiarygodności marki, a w konsekwencji – wyższą sprzedaż i lepszą pozycję na rynku.