konferencje
4 listopada 2016

Kategoria:
Inne

Szukamy hotelu na konferencję – czym się kierować?
5 (100%) / 1 głosów

Szukamy hotelu na konferencję – czym się kierować?

W życiu zawodowym stajemy czasami przed koniecznością zorganizowania konferencji lub Szkolenia. Potrzebujemy do tego odpowiedniej lokalizacji. Propozycji na rynku jest wiele: możemy wynająć salę na kilka godzin lub na kilka dni, zapewnić uczestnikom tak zwany serwis kawowy lub przerwę lunchową. Często konferencje organizowane są w hotelach. I jest to najwygodniejsza opcja, szczególnie w przypadku większych konferencji lub spotkań osób z różnych miast.

Na co zwrócić uwagę?

Sale konferencyjne mogą różnić się przede wszystkim wielkością, wyposażeniem i wystrojem. I te trzy czynniki powinniśmy wziąć pod uwagę szukając odpowiedniego miejsca na naszą konferencję. W pierwszej kolejności zastanówmy się, ilu uczestników będzie liczyć grupa oraz skąd są te osoby. Jeśli uczestnicy pochodzą z różnych części Polski bierzemy pod uwagę możliwy dojazd i położenie hotelu. Dodatkowo, warto umożliwić uczestnikom skorzystanie z pokoju hotelowego, aby mogli przenocować (szczególnie istotne w przypadku kilkudniowych konferencji).

Serwis kawowy i lunch

Jeśli konferencja trwa cały dzień powinniśmy zapewnić uczestnikom dostęp do ciepłych napojów takich, jak kawa i herbata. Zwyczajowo, do tego serwowane jest też ciasto. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby taki poczęstunek podać w sali konferencyjnej. Nieco trudniejsze jest podanie lunchu – jeśli zależy nam na tym, wybierzmy hotel dysponujący restauracją i zapewniający obsługę gastronomiczną konferencji, np. hotel Solec.

Wyposażenie sali

Wybierając salę konferencyjną zwróćmy tez uwagę na jej wyposażenie. Czy dostępny jest rzutnik, ekran, tablica, flipchart? Oczywiście, możemy skorzystać z własnego sprzętu, jednak gdy wszystko jest na miejscu, nasze zadanie jako organizatorów jest znacznie ułatwione i nie musimy się fatygować przewożąc nierzadko dość ciężkie i delikatne przedmioty.