sprzedaz telefoniczna
24 sierpnia 2016

Kategoria:
Inne

Szkolenie z telefonicznej sprzedaży oraz najskuteczniejszych metod w pracy handlowca
5 (100%) / 1 głosów

Szkolenie z telefonicznej sprzedaży oraz najskuteczniejszych metod w pracy handlowca

Handel to trudny fach, do którego trzeba mieć nie tylko dryg, ale i odpowiednie przeszkolenie. Dotyczy to zarówno sprzedaży bezpośredniej jak i telefonicznej. Wiedzę zdobywamy wraz z doświadczeniem, jednak dobrze jest skorzystać z porad specjalistów, którzy w przystępny sposób nauczą nas podstawowych zasad i praktyk. Co obejmują profesjonalne programy szkoleniowe i dlaczego warto zainwestować w nowoczesną edukację?

Podstawowe zasady handlu telefonicznego

Kompleksowe szkolenia związane z handlem rozpoczynają się od zapoznania uczestników z podstawami, które mogą wydawać się oczywiste, ale nie zawsze zdajemy sobie z nich sprawę. W jaki sposób przełamać strach przed dzwonieniem do klientów, jak rozpoczynać rozmowę i jak ją prowadzić, by zainteresować rozmówcę naszą ofertą? Przydaje się to nie tylko pracownikom call center. W czasie szkolenia dowiadujemy się, jak pokonywać różnego rodzaju bariery – od braku zainteresowania ze strony potencjalnego klienta przez docieranie do konkretnych odbiorców. Uczymy się strategii ustępstw, pokonywania konkurencji i domykania sprzedaży.

Co obejmuje program szkolenia?

Przygotowaliśmy przykładowy opis szkolenia, z którego można skorzystać w Ośrodku Szkoleń i Informacji EFFECT z Gliwic. Zaczynamy od omawiania błędów, jakich możemy unikać w sprzedaży telefonicznych dzięki przygotowaniu warsztatu pracy. Prezentujemy podstawowe wzorce rozmów i zasady ich opracowywania. Uczymy się w jaki sposób przygotowywać scenariusze rozmów i dlaczego warto z nich korzystać. Kiedy jesteśmy przygotowani do rozmowy, nie dajemy się zaskoczyć niespodziewanymi pytaniami. Klient odczuwa wówczas, że ma do czynienia ze specjalistą i jest bardziej przychylny na propozycje sprzedaży lub współpracy. Szkolenie uczy nas jak pracować skutecznie i efektywnie, gdzie szukać klientów, jak prawidłowo kreować wizerunek firmy, nawiązywać kontakt i przyciągać zainteresowanie swoimi słowami. Szkolenie wskazuje nam także, w jaki sposób zareagować kiedy rozmowa zmierza w złą stronę. Dowiadujemy się, jak obronić się przed manipulacją, oddalać zastrzeżenia, przekonywać niezdecydowanego klienta.

Metody prowadzenia warsztatów

Szkolenia to nie tylko wykłady, w czasie których zapoznajemy się z teorią. To także wykłady interaktywne oraz ćwiczenia indywidualne i grupowe. Omawiane są konkretne przypadki i przykłady rozmów, odbywają się studia przypadków. By uczestnicy szkolenia mogli lepiej przyswajać wiedzę, prowadzący zapewniają dostęp do testów, kwestionariuszy oraz formularzy autoanalizy. Każda osoba, która pragnie zostać profesjonalnym handlowcem, dla którego sprzedaż nie ma żadnych tajemnic, może skorzystać z pomocy trenera i mentora by zwiększyć swoje kompetencje. Uzyskany certyfikat po warsztatach jest dodatkowo atrakcyjnym elementem w naszym CV.