Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Szkolenie - jak wybrać?
Program i metody
Powinien zawierać przydatne z naszego punktu widzenia zagadnienia. Co bowiem handlowcowi po szkoleniu ze skutecznych negocjacji, jeśli poświęcone zostanie im zbyt mało czasu? Tematyka i ilość godzin przeznaczonych na interesujący nas temat jest bardzo ważna. Warto też zwrócić uwagę na metody szkoleniowe – monotonny wykład może sprawić, że w połowie zajęć będziemy marzyć tylko o powrocie do domu. Co innego, gdy trener angażuje uczestników, np. poprzez gry zespołowe, scenki, symulacje. Jeśli będziemy czerpać przyjemność z udziału w kursie, nauczymy się zdecydowanie więcej. Sprawdźmy zatem, jaki przebieg będzie miał interesujący nas kurs - jeśli to nudny blok wykładowy, lepiej poszukać czegoś bardziej innowacyjnego.Wykładowca
Osoba, która będzie nas uczyć powinna być wykwalifikowana, a najlepiej żeby była autorytetem w danej dziedzinie. Warto więc sprawdzić portfolio trenera, jego sukcesy, doświadczenie. Czasami firmy szkoleniowe delegują do prowadzenia młode osoby, które dopiero uczą się zawodu. Jeżeli zależy nam na efektach, zastanówmy się czy chcemy pełnić rolę królika doświadczalnego.Warunki szkolenia
Dobrze sprawdzić dla ilu osób przeznaczone jest szkolenie. Najlepiej uczyć się w małych, kilkuosobowych grupach, ponieważ można wtedy zadać pytanie trenerowi i brać aktywny udział w zajęciach. Inną kwestie stanowi obiekt szkoleniowy - wygodne, przystosowane do nauki miejsce to podstawa!Cena
Cena to najczęściej pierwsza rzecz na którą zwracamy uwagę podczas zakupów. W przypadku kursu zależy ona od renomy firmy, liczby godzin szkolenia, zakresu tematycznego, programu, czy nazwiska trenera. Zaangażowanie znanej osoby najczęściej znajduje swoje odzwierciedlenie w postaci wysokiej ceny, ale przynajmniej klient wie za co płaci. Nie ma tutaj złotego środka - najlepiej porównać kilka ofert i wybrać tę, której zawartość jest najbardziej adekwatna do ceny. Warto również zasugerować się opiniami na temat organizatora szkolenia. Najlepszy źródłem są znajomi, którzy mieli okazję korzystać z usług danej firmy. Przydatne uwagi można też znaleźć na forach internetowych. Można zwrócić uwagę, czy firma interesuje się kursantem po zakończonym szkoleniu. Profesjonaliści sprawdzają czy kurs przyczynił się np. do znalezienia pracy przez bezrobotnego uczestnika. Niestety niektóre firmy „opiekują się” uczestnikiem tylko do momentu zrealizowania przelewu i zakończenia zajęć. Jeśli weźmiemy pod uwagę wszystkie powyższe elementy, jest duża szansa, że nasz wybór okaże się słuszny. Artykuł został przygotowany przez serwis www.szkolenia24h.pl specjalizujący się w promocji szkoleń i kursów.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana