Artykuł sponsorowany

Najmodniejsze gadżety reklamowe

Najmodniejsze gadżety reklamowe
Od dawna wiadomo, że reklama to dźwignia handlu. Przedsiębiorcy chcący przyciągnąć uwagę potencjalnych nowych klientów i zatrzymać przy sobie starych mogą używać wielu różnych metod. Jedną z bardziej popularnych jest wręczanie im różnego rodzaje gadżetów.

Kategorie gadżetów reklamowych

Rodzajów gadżetów reklamowych jest mnóstwo, wszystkie jednak można z łatwością przypisać do jednej z dwóch kategorii. Pierwszą stanowią gadżety symboliczne – są to przedmioty, których głównym zadaniem jest zaznaczenie obecności marki, przypomnienie o niej klientowi. Bardzo często przygotowywane są one specjalnie z myślą o wyjątkowych wydarzeniach, np. targach branżowych, konferencjach organizowanych przed przedsiębiorstwo czy też świętach, np. Bożego Narodzenia. Do takich gadżetów zaliczamy między innymi koszulki, kubki, smycze, małe ozdoby, naklejki. Drugą kategorię stanowią gadżety funkcjonalne, które są niejako stały element kampanii reklamowej przedsiębiorstwa. Mogą być wręczane klientom zawsze, niezależnie od okoliczności, ponieważ ich wartością jest to, że mogą być wykorzystane w praktycznym celu. Do takich gadżetów należą między innymi pendrive’y, powerbanki, wszelkiego rodzaju drobne sprzęty biurowe (długopisy, notatniki), podkładki pod myszy. Klienci preferują właśnie tę grupę gadżetów, ponieważ mogą im się one przydać.

Najmodniejsze gadżety reklamowe

- Od dawna zdecydowanie najpopularniejszymi gadżetami reklamowymi są długopisy i notatniki – mówi przedstawiciel firmy Zokart.pl – Mimo powszechnego użycia komputerów, smartfonów oraz innego rodzaju sprzętu elektronicznego, to właśnie ręczne artykuły piśmiennicze są niezastąpione w szybkim zapisywaniu krótkich informacji, dlatego tak chętnie przyjmowane są przez klientów.
Z drugiej strony wyraźnie widać wzrost zainteresowania niewielkimi sprzętami elektronicznymi, przede wszystkim pendrive’ami czyli przenośnymi, kieszonkowymi dyskami twardymi, które w dzisiejszych czasach mogą pomieścić dziesiątki gigabajtów danych. Niesłabnącą popularnością cieszą się koszulki oraz kubki z nadrukiem – ich produkcja pochłania niewielkie koszty, zaś duża powierzchnia sprawia, że z łatwością można zmieścić na nich widoczne logo firmy.

Czym kierować się wyborze gadżetów?

Decydując się na któryś z szerokiej palety gadżetów reklamowych powinniśmy zwrócić uwagę na dwie kwestie. Przede wszystkim zastanówmy się, czy dany przedmiot przyda się osobie nim obdarowanej. Przykładowo – jeśli naszym targetem są firmy handlowe, której pracownicy są często w ruchu i dużo korzystają z telefonów i innych sprzętów elektronicznych, warto podarować im zapas powerbanków, czyli zewnętrznych baterii. Kolejna kwestia, wpływająca na odbiór naszej firmy, to jakość gadżetu – zakup wadliwych i łatwo psujących się gadżetów po niskiej cenie bardzo negatywnie odbije się na wizerunku naszej firmy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.