Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Najmodniejsze gadżety reklamowe
Kategorie gadżetów reklamowych
Rodzajów gadżetów reklamowych jest mnóstwo, wszystkie jednak można z łatwością przypisać do jednej z dwóch kategorii. Pierwszą stanowią gadżety symboliczne – są to przedmioty, których głównym zadaniem jest zaznaczenie obecności marki, przypomnienie o niej klientowi. Bardzo często przygotowywane są one specjalnie z myślą o wyjątkowych wydarzeniach, np. targach branżowych, konferencjach organizowanych przed przedsiębiorstwo czy też świętach, np. Bożego Narodzenia. Do takich gadżetów zaliczamy między innymi koszulki, kubki, smycze, małe ozdoby, naklejki. Drugą kategorię stanowią gadżety funkcjonalne, które są niejako stały element kampanii reklamowej przedsiębiorstwa. Mogą być wręczane klientom zawsze, niezależnie od okoliczności, ponieważ ich wartością jest to, że mogą być wykorzystane w praktycznym celu. Do takich gadżetów należą między innymi pendrive’y, powerbanki, wszelkiego rodzaju drobne sprzęty biurowe (długopisy, notatniki), podkładki pod myszy. Klienci preferują właśnie tę grupę gadżetów, ponieważ mogą im się one przydać.Najmodniejsze gadżety reklamowe
- Od dawna zdecydowanie najpopularniejszymi gadżetami reklamowymi są długopisy i notatniki – mówi przedstawiciel firmy Zokart.pl – Mimo powszechnego użycia komputerów, smartfonów oraz innego rodzaju sprzętu elektronicznego, to właśnie ręczne artykuły piśmiennicze są niezastąpione w szybkim zapisywaniu krótkich informacji, dlatego tak chętnie przyjmowane są przez klientów.Z drugiej strony wyraźnie widać wzrost zainteresowania niewielkimi sprzętami elektronicznymi, przede wszystkim pendrive’ami czyli przenośnymi, kieszonkowymi dyskami twardymi, które w dzisiejszych czasach mogą pomieścić dziesiątki gigabajtów danych. Niesłabnącą popularnością cieszą się koszulki oraz kubki z nadrukiem – ich produkcja pochłania niewielkie koszty, zaś duża powierzchnia sprawia, że z łatwością można zmieścić na nich widoczne logo firmy.
Czym kierować się wyborze gadżetów?
Decydując się na któryś z szerokiej palety gadżetów reklamowych powinniśmy zwrócić uwagę na dwie kwestie. Przede wszystkim zastanówmy się, czy dany przedmiot przyda się osobie nim obdarowanej. Przykładowo – jeśli naszym targetem są firmy handlowe, której pracownicy są często w ruchu i dużo korzystają z telefonów i innych sprzętów elektronicznych, warto podarować im zapas powerbanków, czyli zewnętrznych baterii. Kolejna kwestia, wpływająca na odbiór naszej firmy, to jakość gadżetu – zakup wadliwych i łatwo psujących się gadżetów po niskiej cenie bardzo negatywnie odbije się na wizerunku naszej firmy.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana