Artykuł sponsorowany

Kto może zostać konsultantką w firmie kosmetycznej

Kto może zostać konsultantką w firmie kosmetycznej
Wiele kosmetykomaniaczek nie raz rozważało rozpoczęcie kariery konsultantki w firmie kosmetycznej. Nic dziwnego – taka praca niesie ze sobą wiele korzyści, w tym przede wszystkim dostęp do wszystkich nowości kosmetycznych wypuszczanych przez dany koncern. Jednak to nie wszystkie zalety tego zawodu. Sprawdźcie, kto może zostać konsultantką w firmie kosmetycznej.

Kto może zostać konsultantką w firmie kosmetycznej?

Kariera konsultantki w firmie kosmetycznej może kusić wiele pań pasjonujących się tematyką kosmetyków, jednak nie każda osoba nadaje się do takiej pracy. To na pewno idealna praca dla tych pań, które interesują się nowościami w branży kosmetycznej i lubią o tym rozmawiać ze swoimi koleżankami. To też posada dla osób, które nie boją się eksperymentów i lubią testować nowe produkty kosmetyczne oraz odnajdują dużą radość w doradzaniu innym.
Praca konsultantki kosmetycznej powinna być traktowana jako zajęcie dodatkowe lub hobby, ponieważ ma ona charakter dorywczy. Dlatego polecana jest raczej osobom, które mają już stałe źródło dochodów lub skupiają się na innych obowiązkach. Dobrą wiadomością jest jednak to, że wykonywana może być w zasadzie przez każdą kobietę, która orientuje się w najnowszych trendach. Dobrze też, aby miała pewne umiejętności sprzedażowe – wyjaśnia nasz rozmówca reprezentujący firmę AVON.
Ważną cechą, która pomaga w pracy konsultantki, jest także dobra organizacja czasu i umiejętność planowania zamówienia oraz dyspozycyjności dla klientów. Trzeba wiedzieć, że do obowiązków konsultantki należy zarówno przyjmowanie zamówienia, jak i jego realizacja, aż po odbiór i dostarczenie produktu do zainteresowanych osób.

Zarobki konsultantki w firmie kosmetycznej

Zarobki konsultantek kosmetycznych uzależnione są przede wszystkim od kwoty otrzymanego zamówienia. Dla przykładu, w firmie Avon jest to kwota między ceną katalogową a ceną dystrybutora. Czyli, jeśli konsultantka uzbiera zamówienie na 150 zł, to jej zarobek będzie stanowić 15% całości. Jednak, i m wyższa będzie kwota zamówienia uzyskana od klientów, tym większe mogą być zarobki konsultantki. I tak, za zamówienie od 160 zł otrzymuje się 20%, od 260 – 25%, od 560 zł – 30%, od 1060 zł – 35%, a od 3060 zł nawet 45%. Najbardziej powszechnym sposobem zarabiania jako konsultantka jest proponowanie produktów znajomym z pracy, koleżankom i członkom rodziny. Jest to też najłatwiejszy sposób na zarobienie na produktach kosmetycznych, ponieważ takim osobom najłatwiej jest doradzić. Najłatwiej jest też je przekonać do zamówienia produktów kosmetycznych. Inną drogą jest promowanie swoich usług w sieci, w tym przede wszystkim na profilach społecznościowych. Nie da się ukryć, że działanie z pomocą tych kanałów zwiększa szanse na lepszy zarobek. Kolejnym sposobem na zarobienie jako konsultantka kosmetyczna jest działalność eventowa, która polega na promowaniu się na własnym stoisku. To dobry pomysł wtedy, gdy poszukujecie nowych klientów. Takie stoisko pozwoli przypadkowo przechodzącym obok osobom na wypróbowanie nieznanych dotąd produktów i przekonanie się do nich, a w efekcie do ich zakupu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.