Artykuł sponsorowany

Jak wybrać idealny gadżet reklamowy dla firmy?

Jak wybrać idealny gadżet reklamowy dla firmy?
Drobny podarunek może przynieść większą korzyść niż kosztowna kampania reklamowa. Szczególnie jeśli ofiarujemy Klientowi coś, z czego będzie na co dzień korzystał. Dzięki temu zbudujemy dobre relacje stosunkowo niskim kosztem. Jak jednak wybrać gadżet reklamowy, który z miejsca nie trafi do kosza albo zakurzonej szuflady? Ponad 80% firm korzysta z gadżetów reklamowych do wspierania działań marketingowych. Są to zarówno małe, lokalne biznesy, jak i międzynarodowe korporacje. Zanim zdecydujemy się na tę formę promocji, powinniśmy jednak starannie wybrać rodzaj gadżetu, który sygnujemy logo naszej firmy. W przeciwnym razie nasza kampania nie przyniesie żadnych korzyści wizerunkowych, a pieniądze z budżetu marketingowego zostaną wyrzucone w błoto.

Zastanów się, kogo chcesz obdarować

Gadżety reklamowe możemy ofiarować Klientom, partnerom biznesowym albo pracownikom naszej firmy. Każda z tych grup będzie oczekiwała czegoś innego. Gadżety mogą być symboliczne albo funkcjonalne. Warto jednak, by każdy z nich kojarzył się z działalnością obdarowującej firmy. Jeżeli prowadzimy firmę kreatywną, najlepiej ofiarować coś pomysłowego. Może to być na przykład pendrive w kształcie naszego produktu. Liczy się nie tylko rodzaj gadżetu, ale także sposób jego wykonania. Jeśli zależy nam na budowaniu zaufania do marki, w dobrym tonie będzie prezent w eleganckiej oprawie, taki jak np. firmowy kalendarz.

Kiepski gadżet to żadna reklama

Bez względu na to, co chcemy podarować, ważne jest, żeby gadżet był dobrze wykonany. Jednorazowe buble albo długopisy, które rozlewają tusz nie przekonają nikogo, że naszej firmie warto zaufać. Szczególnie istotne jest dbanie o wysoką jakość gadżetów dla partnerów biznesowych. W przypadku, gdy wręczamy standardowe prezenty, takie jak np. pióra albo kalendarze, warto zadbać też o jakość pudełka. Ładnie opakowany prezent będzie odebrany jako bardziej wartościowy.

Uwzględnij porę roku

Przy wyborze gadżetów reklamowych znaczenie ma też pora roku. Jesienią zawsze przydatne będą gadżety, takie jak: parasole, szaliki czy płaszcze przeciwdeszczowe. Latem najlepiej sprawdzają się czapeczki chroniące przed słońcem, leżaki, piłki plażowe i parasole słoneczne. Na podsumowanie trzeba wspomnieć o jeszcze jednej rzeczy. Gadżet reklamowy to prezent, dlatego warto postawić się w sytuacji osoby obdarowywanej. Jak czulibyśmy się po otrzymaniu długopisu z kiepskiego plastiku, który wypisze się po jednym dniu albo cieknącego termosu? Na pewno nie chcielibyśmy współpracować z taką firmą. Dlatego, przed zamówieniem gadżetów reklamowych, powinniśmy dobrze zastanowić się, co może spodobać się naszym Klientom. Inspiracji i ciekawe wzory gadżetów reklamowych znajdziecie między innymi na stronie Drukarni Fortis.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.