gadżety firmowe
19 stycznia 2018

Kategoria:
Inne

Gadżety reklamowe a pora roku. Dobór gadżetów w zależności od sezonu
5 (100%) / 1 głosów

Gadżety reklamowe a pora roku. Dobór gadżetów w zależności od sezonu

Parasole

Szczególnie przydatne późnym latem oraz jesienią, czyli w okresie największych opadów. Ich zaletą jest nie tylko wysoka użyteczność, co do pewnego stopnia przekłada się na przywiązanie posiadacza parasola do marki, której logo widnieje na tkaninie, ale również bardzo dobra widoczność nadruku. Dzięki temu parasol staje się niejako banerem reklamowym, który wywiera wpływ również na osoby znajdujące się w jego pobliżu.

Czapki, kurtki, szaliki…

Czyli generalnie odzież zimowa. Podobnie jak w przypadku opisanych wyżej parasoli, tego rodzaju gadżety mają wpływ nie tylko na osobę, która z nich korzysta, ale również – dzięki zastosowaniu widocznego logo – również na osoby jedynie przebywające w jej pobliżu. Zasięg wpływu logo zostaje wtedy wielokrotnie zwiększony, informacja o firmie zostaje przekazana i utrwalona w pamięci szerokiego grona potencjalnych klientów. Tego rodzaju gadżety są szczególnie przydatne w okresie zimowym

Kubki

Kawa i herbata to zdecydowanie dwa najpopularniejsze napoje w wielu biurach i innych zakładach pracy. Jeśli chcemy „kupić” sobie sympatię pracujących w nich ludzi, podarujmy im naczynia, w których będą mogli przygotować sobie coś na rozgrzanie. Można śmiało powiedzieć, że stworzymy w ten sposób „ciepłe” uczucia względem naszej marki. Ciekawym, bardzo popularnym wariantem są kubki termiczne posiadające szczelne zamknięcie i wyłożone warstwą termoizolacyjną, trzymającą ciepło. Rozwiązanie to jest szczególnie popularne zimą, kiedy wiele osób korzysta z kubków do rozgrzania się w drodze do i z pracy.

T-shirty

To kolejny rodzaj garderoby, który pozwala niewielkim kosztem znacząco zwiększyć zasięg naszej reklamy – tym razem jednak w sezonie wiosenno-letnim. Warto zadbać, żeby koszulki były wykonane z solidnej tkaniny, a nadruk na nich był wykonany z zastosowanie wysokiej jakości technologii.

Dlaczego? – Ponieważ w przeciwieństwie do kurtek, koszulki pierze się dość często – odpowiada specjalista firmy Good Gift – Jeśli po pierwszych praniach logo naszej marki zacznie znikać z koszulki, to po pierwsze stworzy to nam niezbyt pozytywny wizerunek wśród potencjalnych odbiorców, po drugie koszulka szybko wyląduje na dnie szafy i w ogóle przestanie pełnić swoją funkcję.