Artykuł sponsorowany

Dlaczego warto podarować klientom żetony do wózka sklepowego

Dlaczego warto podarować klientom żetony do wózka sklepowego
Zakupy w dużych sklepach - marketach i dyskontach - to dla nas dzisiaj standard. Kiedy zaczęły pojawiać się w naszym kraju, część klientów była nastawiona sceptycznie, jednak bardzo szybko przekonaliśmy się wszyscy, że opłaca się raz na pewien czas zrobić większe zakupy w takim właśnie sklepie. Większość produktów, które można przechowywać dłużej, dostępne są w niższych cenach, niż w osiedlowych sklepikach, a niektóre produkty znajdziemy wyłącznie w większych jednostkach. Te jednostki rywalizują ze sobą i walczą o klientów. Zachęcają kolorowymi gazetkami, reklamami w mediach, czy kartami lojalnościowymi. Co jeszcze mogą zrobić markety i dyskonty, by przyciągnąć do siebie klientelę? - Przygotowaliśmy ciekawą propozycję.

Żeton zawsze pod ręką

Klientów marketów możemy podzielić na dwie grupy pod względem robionych zakupów i pieniędzy pozostawianych w sklepie: na tych, którzy robią duże zakupy raz na jakiś czas, np. raz w tygodniu i na tych, którzy wybierają się do sklepów często, po produkty, które są im w danym momencie potrzebne. Pierwsza grupa klientów to zwykle osoby, które na zakupy wybierają się samochodem w towarzystwie kogoś z rodziny lub wręcz całą rodziną. Druga grupa to osoby, które mieszkają blisko marketów, w których zostawiają swoje pieniądze i lubią piesze wycieczki po zakupy. Każdemu klientowi od czasu do czasu zdarza się stanąć przed sklepowymi wózkami, zajrzeć do portfela i stwierdzić, że nie ma odpowiedniej monety. Jeśli mamy garstkę drobnych, możemy próbować się z kimś zamienić... ale jeśli w portfelu mamy jedynie duży banknot, albo należymy do tych, którzy preferują płatność kartą, często wycofujemy się z zakupów i wybieramy się w inne miejsce. Markety mogłyby przyciągać swoich klientów drobnym podarunkiem w postaci plastikowego lub metalowego żetonu, który zawsze będzie pod ręką. Przykład? Plastikowy żeton w specjalnej obudowie, który razem tworzą ciekawy brelok do kluczy.

Klienci lubią podarunki

Reklamy zalewają nas z każdej strony, widzimy je w prasie, w telewizji, przesłaniają nam strony Internetowe, zajmują miejsce w skrzynkach mailowych, mijamy je na ulicy. Reklam jest tak wiele, że czasem przestajemy je zauważać. Mijamy ogromny bilbord, spoglądamy na niego, ale kiedy chwilę później ktoś zapytałby nas, co się na nim znajdowało - nie mamy pojęcia. Gadżety reklamowe w formie upominków to doskonałe rozwiązanie, by przyciągnąć do siebie klientów. Paradoksalnie częściej stawiają na nie firmy, z których usług korzystamy rzadko, np. firmy produkujące stolarkę okienną, czy rolety. Dostajemy od nich długopisy, magnesy, czy nawet kubki - mówi nam przedstawiciel producenta breloków reklamowych WISplast z Gdyni. Długopisy lądują gdzieś na dnie szuflad, mało kto ma ochotę przykleić na lodówkę reklamę firmy produkcyjnej, a kubki nie pasują do naszych domowych kolekcji. Breloki z żetonami do wózków sklepowych to rozwiązanie nieco inne, ciekawe, w Polsce rzadko spotykane. Ładny brelok może przypominać klientowi o ulubionym sklepie i zachęcić do zakupów. Dla sklepu jest to nieduży koszt, za to zysk może być całkiem spory.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.