Artykuł sponsorowany

Dlaczego stoisko targowe musi być atrakcyjne dla gości?

Dlaczego stoisko targowe musi być atrakcyjne dla gości?
Targi branżowe to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu każdej firmy – w ich trakcie można nie tylko zaprezentować swoją markę lub nowy produkt, ale również nawiązać wiele cennych kontaktów z partnerami oraz potencjalnymi klientami. Jest tylko jeden warunek – należy zainwestować w dobry wizerunek, czyli przede wszystkim w atrakcyjne stanowisko. Dlaczego jest to tak ważne?

Atrakcyjne stanowisku… czyli jakie?

O tym, czy stanowisko firmy w czasie firmy decyduje kilka czynników. Najważniejszym z nich jest rzecz jasna strona wizualna, a więc to czy użyte meble dobrze się prezentują, czy produkty są ciekawie wyeksponowane, czy całość przyciąga uwagę i zachęca swoim wyglądem do podejścia i zapoznania się bliżej z ofertą firmy. Jednakże wygląd nie wyczerpuje definicji atrakcyjności, postrzeganej przez potencjalnego gościa – równie istotna jest wielkość stanowiska oraz jego funkcjonalność. To, jak te wymogi zostaną zinterpretowane zależy od marki. Nie należy przyjmować, że tylko duże stanowiska są dobre
wszystko zależy od tego, co zostanie na nim pokazane – wyjaśnia przedstawiciel firmy AA Studio Kombiko, specjalizującej się w projektowaniu i wykonywaniu stanowisk targowych - Jeśli na stoisku o bardzo dużej powierzchni pojawi się zaledwie kilka eksponatów, będzie ono robiło wrażenie pustego i przez to mało atrakcyjnego. To samo tyczy się funkcjonalności – wszystko zależy od tego, w jakim celu firma wystawia się na targach.

Dlaczego warto zadbać o atrakcyjność stanowiska

Powodów dla których ta ogólnie pojęta atrakcyjność jest tak istotna w czasie targów można wymienić przynajmniej trzy. Po pierwsze – dobrze prezentujące się stanowiska przyciągają dużo więcej gości, nawet jeśli nie są zbyt duże. A taki właśnie jest cel uczestnictwa w targach branżowych, przyciągnąć uwagę potencjalnych partnerów i klientów i zrobić na nich dobre pierwsze wrażenie. Nawet jeśli ostatecznie nie uda nam się nawiązać współpracy, to wciąż mamy zysk pod postacią dobrze zaprezentowanej marki. To drugi ważny powód, dla którego warto podjąć wysiłek, by nasze stanowisko prezentowało się dobrze. Stoisko staje się bowiem naszą wizytówką – jeśli zostanie wykonane solidnie, profesjonalnie, zachwyci kreatywnością, to osoby, które je zobaczą, będą miały dokładnie takie samo zdanie o naszej marce. Po trzecie dobrze zorganizowane stanowisko to istotne ułatwienie pracy dla nas oraz dla pracowników, którzy biorą udział w targach. W zależności od tego, czemu ma służyć stoisko należy pamiętać o jego odpowiednim wyposażeniu. Przykładowo – jeśli stawiamy na prezentację marki i jej produktów, powinniśmy zadbać o odpowiednie stanowiska ekspozycyjne. Jeśli zależy nam przede wszystkim na pozyskiwaniu kontaktów, warto wyposażyć stanowisko tak, by umożliwiało przeprowadzenie rozmowy z gościem w komfortowych warunkach.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.