Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Dlaczego stoisko targowe musi być atrakcyjne dla gości?
Atrakcyjne stanowisku… czyli jakie?
O tym, czy stanowisko firmy w czasie firmy decyduje kilka czynników. Najważniejszym z nich jest rzecz jasna strona wizualna, a więc to czy użyte meble dobrze się prezentują, czy produkty są ciekawie wyeksponowane, czy całość przyciąga uwagę i zachęca swoim wyglądem do podejścia i zapoznania się bliżej z ofertą firmy. Jednakże wygląd nie wyczerpuje definicji atrakcyjności, postrzeganej przez potencjalnego gościa – równie istotna jest wielkość stanowiska oraz jego funkcjonalność. To, jak te wymogi zostaną zinterpretowane zależy od marki. Nie należy przyjmować, że tylko duże stanowiska są dobrewszystko zależy od tego, co zostanie na nim pokazane – wyjaśnia przedstawiciel firmy AA Studio Kombiko, specjalizującej się w projektowaniu i wykonywaniu stanowisk targowych - Jeśli na stoisku o bardzo dużej powierzchni pojawi się zaledwie kilka eksponatów, będzie ono robiło wrażenie pustego i przez to mało atrakcyjnego. To samo tyczy się funkcjonalności – wszystko zależy od tego, w jakim celu firma wystawia się na targach.
Dlaczego warto zadbać o atrakcyjność stanowiska
Powodów dla których ta ogólnie pojęta atrakcyjność jest tak istotna w czasie targów można wymienić przynajmniej trzy. Po pierwsze – dobrze prezentujące się stanowiska przyciągają dużo więcej gości, nawet jeśli nie są zbyt duże. A taki właśnie jest cel uczestnictwa w targach branżowych, przyciągnąć uwagę potencjalnych partnerów i klientów i zrobić na nich dobre pierwsze wrażenie. Nawet jeśli ostatecznie nie uda nam się nawiązać współpracy, to wciąż mamy zysk pod postacią dobrze zaprezentowanej marki. To drugi ważny powód, dla którego warto podjąć wysiłek, by nasze stanowisko prezentowało się dobrze. Stoisko staje się bowiem naszą wizytówką – jeśli zostanie wykonane solidnie, profesjonalnie, zachwyci kreatywnością, to osoby, które je zobaczą, będą miały dokładnie takie samo zdanie o naszej marce. Po trzecie dobrze zorganizowane stanowisko to istotne ułatwienie pracy dla nas oraz dla pracowników, którzy biorą udział w targach. W zależności od tego, czemu ma służyć stoisko należy pamiętać o jego odpowiednim wyposażeniu. Przykładowo – jeśli stawiamy na prezentację marki i jej produktów, powinniśmy zadbać o odpowiednie stanowiska ekspozycyjne. Jeśli zależy nam przede wszystkim na pozyskiwaniu kontaktów, warto wyposażyć stanowisko tak, by umożliwiało przeprowadzenie rozmowy z gościem w komfortowych warunkach.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana