Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Czym charakteryzuje się druk wielkoformatowy?
Czy Twoja firma potrzebuje plakatów i billboardów?
Choć zdawać by się mogło, że w dobie cyfryzacji głównym kanałem promocji jest Internet, w przypadku usług świadczonych lokalnie wciąż dużo większą skuteczność gwarantuje reklama outdoroowa. Jeżeli zależy Ci na tym, by potencjalny klient natychmiast wszedł do Twojego sklepu czy zakładu usługowego, warto zachęcić go natychmiast, właśnie wtedy, gdy jest w pobliżu.Stosowanie dużych plakatów, banerów i billboardów w przestrzeni publicznej ma kilka poważnych zalet, odnoszących się do podstawowych ludzkich instynktów – mówi ekspert z OferPress w Lublinie. – Trafiając do klienta w sytuacji, gdy jest w ruchu, nie tylko informujemy go o swoich usługach, ale też zachęcamy do skorzystania z nich zanim weźmie pod uwagę porównywanie naszej oferty z konkurencją.
Jak reklamować się w mieście?
Doskonałym sposobem na uchwycenie klienta „w biegu” jest przyciągnięcie jego uwagi przez atrakcyjny wizualnie i prosty przekaz. Właśnie temu służą plakaty umieszczane w witrynach, wielkie billboardy i banery rozwieszane przy drogach czy bezpośrednio na elewacjach. Sklepy zlokalizowane w większych centrach handlowych często decydują się na inne pomysłowe rozwiązanie, a mianowicie naklejki podłogowe, które dosłownie prowadzą klienta wzdłuż alejek galerii prosto do celu. Sprawdzają się tu także roll-upy czy siatki okienne OWV umieszczane w witrynach. Wszystkie wymienione wyżej nośniki reklamy możesz zamówić w zakładzie poligraficznym zajmującym się drukiem wielkoformatowym. Nowoczesne maszyny do takiego druku pozwalają na tworzenie grafik na najrozmaitszych podłożach, od standardowych papierów, przez folie samoprzylepne i siatki mesh, po płótna.Wielkoformatowy druk solwentowy
Druk wielkoformatowy wykonywany techniką solwentową pozwala na uzyskanie kolorowych grafik w doskonałej jakości, nawet na bardzo dużej powierzchni, sięgającej kilkunastu metrów kwadratowych. Do druku solwentowego wykorzystuje się specjalne atramenty na bazie organicznych rozpuszczalników. W efekcie uzyskujemy obraz wyrazisty, a jednocześnie odporny na oddziaływanie promieni słonecznych, wilgoci i wody deszczowej, co zapewnia wieloletnią trwałość i atrakcyjność Twojej reklamy. Trwałość materiałów reklamowych wykonanych techniką wielkoformatowego druku solwentowego uzależniona jest również od rodzaju zadrukowanego podłoża. Dlatego decydując się na taką reklamę, nośnik należy wybierać w zależności od miejsca, w jakim będzie ona eksponowana. Właśnie pod tym względem druk solwentowy pokazuje swoją przewagę nad innymi technikami – jak wspomnieliśmy wcześniej tą metodą możemy pracować z najróżniejszymi materiałami. Wydruki wykonane w technologii twardego solwentu są tak trwałe i odporne, że z powodzeniem mogą służyć od 3 do nawet 7 lat. Niepodważalną zaletą solwentowych wydruków wielkoformatowych jest także atrakcyjna cena. Zatem jeśli zależy Ci na niedrogiej, ale atrakcyjnej wizualnie i trwałej reklamie zewnętrznej, jest to najlepsze z dostępnych rozwiązań.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana