Artykuł sponsorowany

Ciekawe pomysły na upominki reklamowe

Ciekawe pomysły na upominki reklamowe
Gadżety reklamowe są doskonałym sposobem na przyciągnięcie uwagi i zdobycie sympatii klientów, a także zbudowanie odpowiedniego i spójnego wizerunku firmy. Wśród najbardziej popularnych gadżetów, możemy wyróżnić między innymi długopisy, kubki i smycze. Warto jednak zwrócić uwagę na nieco bardziej nietypowe produkty. Poniżej przedstawiamy kilka interesujących pomysłów na upominki reklamowe.

 Gadżety elektroniczne

Wśród gadżetów reklamowych furorę robią obecnie powerbanki, czyli urządzenia służące do ładowania telefonu, nawet bez dostępu do elektryczności, a także pendrivy. To produkty bardzo funkcjonalne i stwarzające duże możliwości personalizacji. Taki drobiazg przyda się niemal każdemu – zarówno do codziennego użytku, jak i podczas wyjazdu służbowego. Innym pomysłem może być stworzenie gadżetów wielofunkcyjnych, które będą połączeniem kilku różnych produktów – na przykład zapalniczka z latarką i powerbankiem dla miłośników podróży albo długopis z USB, który przyda się w każdym biurze. Takie oryginalne pomysły z pewnością przykują uwagę klientów.

Eleganckie upominki

Niektóre firmy wolą postawić na elegancję – w takiej sytuacji warto wziąć pod uwagę takie produkty, jak etui czy portfele, wykonane ze skóry. To bardzo stylowe gadżety o wysokiej jakości, przydatne do codziennego użytku. Tego typu artykuły promocyjne są droższe od popularnych kubków czy smyczy, jednak z pewnością przyniosą wymierne korzyści – wyróżnią daną firmę spośród konkurencji i zapiszą się w pamięci klienta.

Odzież reklamowa

Odpowiednio wykonane, wysokiej jakości t-shirty lub bluzy mogą okazać się bardzo trafnym pomysłem na promocję firmy. Warto zadbać, aby ubrania opatrzone były ciekawym, atrakcyjnym wzorem lub zabawnym tekstem. To sprawi, że potencjalni klienci z przyjemnością będą ich używać. Zwróćmy uwagę, aby logo firmy było niewielkie i umieszczone w pasującym miejscu, co doda ubraniom stylu i elegancji.

 Dopasowanie do specyfiki firmy

Dobrym pomysłem na upominki reklamowe, jest stworzenie gadżetów, które będą bezpośrednio związane z charakterem danej firmy. Jeżeli na przykład dane przedsiębiorstwo zajmuje się sprzedażą artykułów kuchennych, warto, aby ich gadżetem promocyjnym stały się eleganckie naczynia, sztućce, ściereczki kuchenne, fartuszki, obrusy czy pojemniki na przyprawy – a więc wszystko to, co kojarzy się z kuchnią i informuje o specyfice firmy.

 Indywidualne zamówienia

Warto zauważyć, że obecnie możliwości tworzenia gadżetów reklamowych są niemal nieograniczone – wszystko zależy jedynie od naszej wyobraźni i kreatywności. Jeżeli mamy jakiś nietypowy pomysł na upominek dla klientów, zgłośmy się do firmy świadczącej tego typu usługi (przykładem może być agencja reklamowa Dan-Pol z Wrocławia) i przedstawmy nasz projekt, który, jeśli zostanie profesjonalnie wykonany, być może zrobi furorę wśród potencjalnych klientów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.