Jak zaskoczyć klienta, czyli efektowne gadżety reklamowe
3 sierpnia 2018

Kategoria:
Inne

Ciekawe pomysły na upominki reklamowe
5 (100%) / 1 głosów

Ciekawe pomysły na upominki reklamowe

Gadżety reklamowe są doskonałym sposobem na przyciągnięcie uwagi i zdobycie sympatii klientów, a także zbudowanie odpowiedniego i spójnego wizerunku firmy. Wśród najbardziej popularnych gadżetów, możemy wyróżnić między innymi długopisy, kubki i smycze. Warto jednak zwrócić uwagę na nieco bardziej nietypowe produkty. Poniżej przedstawiamy kilka interesujących pomysłów na upominki reklamowe.

 Gadżety elektroniczne

Wśród gadżetów reklamowych furorę robią obecnie powerbanki, czyli urządzenia służące do ładowania telefonu, nawet bez dostępu do elektryczności, a także pendrivy. To produkty bardzo funkcjonalne i stwarzające duże możliwości personalizacji. Taki drobiazg przyda się niemal każdemu – zarówno do codziennego użytku, jak i podczas wyjazdu służbowego. Innym pomysłem może być stworzenie gadżetów wielofunkcyjnych, które będą połączeniem kilku różnych produktów – na przykład zapalniczka z latarką i powerbankiem dla miłośników podróży albo długopis z USB, który przyda się w każdym biurze. Takie oryginalne pomysły z pewnością przykują uwagę klientów.

Eleganckie upominki

Niektóre firmy wolą postawić na elegancję – w takiej sytuacji warto wziąć pod uwagę takie produkty, jak etui czy portfele, wykonane ze skóry. To bardzo stylowe gadżety o wysokiej jakości, przydatne do codziennego użytku. Tego typu artykuły promocyjne są droższe od popularnych kubków czy smyczy, jednak z pewnością przyniosą wymierne korzyści – wyróżnią daną firmę spośród konkurencji i zapiszą się w pamięci klienta.

Odzież reklamowa

Odpowiednio wykonane, wysokiej jakości t-shirty lub bluzy mogą okazać się bardzo trafnym pomysłem na promocję firmy. Warto zadbać, aby ubrania opatrzone były ciekawym, atrakcyjnym wzorem lub zabawnym tekstem. To sprawi, że potencjalni klienci z przyjemnością będą ich używać. Zwróćmy uwagę, aby logo firmy było niewielkie i umieszczone w pasującym miejscu, co doda ubraniom stylu i elegancji.

 Dopasowanie do specyfiki firmy

Dobrym pomysłem na upominki reklamowe, jest stworzenie gadżetów, które będą bezpośrednio związane z charakterem danej firmy. Jeżeli na przykład dane przedsiębiorstwo zajmuje się sprzedażą artykułów kuchennych, warto, aby ich gadżetem promocyjnym stały się eleganckie naczynia, sztućce, ściereczki kuchenne, fartuszki, obrusy czy pojemniki na przyprawy – a więc wszystko to, co kojarzy się z kuchnią i informuje o specyfice firmy.

 Indywidualne zamówienia

Warto zauważyć, że obecnie możliwości tworzenia gadżetów reklamowych są niemal nieograniczone – wszystko zależy jedynie od naszej wyobraźni i kreatywności. Jeżeli mamy jakiś nietypowy pomysł na upominek dla klientów, zgłośmy się do firmy świadczącej tego typu usługi (przykładem może być agencja reklamowa Dan-Pol z Wrocławia) i przedstawmy nasz projekt, który, jeśli zostanie profesjonalnie wykonany, być może zrobi furorę wśród potencjalnych klientów.