Artykuł sponsorowany

Charakterystyka idealnego stoiska targowego

Charakterystyka idealnego stoiska targowego
Jeśli jako firma myślimy o tym, by zaprezentować się szerokiemu gronu klientów lub partnerów, powinniśmy wziąć udział w targach branżowych. Nie unikniemy przy tej okazji konieczności podjęcia pewnych przygotowań. Przede wszystkim powinniśmy zadbać o odpowiednie stoisko, które w czasie targów będzie naszą najlepiej widoczną wizytówką. To właśnie ono w dużej mierze będzie decydować o tym, czy wzbudzimy zainteresowanie odwiedzających targi gości. Jak zdecydować, jakie stoisko będzie dla nas idealne?

Wygląd

Zdecydowanie najważniejszą kwestią w przypadku stoiska targowego jest jego estetyka. To, czy stoisko prezentuje się dobrze, czy nie jest kwestią mocno indywidualną, zależy przede wszystkim od branży w jakiej działamy – rozwiązania sprawdzające się na targach jubilerskich niekoniecznie muszą sprawdzić się na targach ogrodniczych. Zawsze warto zachować pewien umiar w upiększaniu stoiska i trzymać się zasady „jakość, a nie ilość” – przesyt elementów dekoracyjnych może doprowadzić do efektów odwrotnych od zamierzonych. Warto obejrzeć fotorelacje z poprzednich edycji targów w których bierzemy udział i zwrócić uwagę na to, jak wyglądają stoiska konkurencji. Zwykle im bardziej rozpoznawana marka, tym większą uwagę przywiązuje do estetyki swych stoisk, a więc wzorowanie się na nich – w granicach rozsądku – może przynieść oczekiwane skutki.

Funkcjonalność stoiska

Targi to idealna okazja to nawiązania przydatnych kontaktów biznesowych, zaprezentowania się klientom lub przedstawienia swego produktu. Dobrze jest skupić się na jednym z tych zadań i to właśnie pod kątem jego realizacji przygotować nasze stanowisko. W zależności od tego, co chcemy osiągnąć, w stoisku powinny znaleźć się meble, przy których klienci będą mogli zapoznać się z naszą ofertą lub fotele pozwalające przeprowadzić dłuższą rozmowę z potencjalnym partnerem biznesowym. Jeśli dysponujemy multimedialnymi materiałami reklamowymi, dobrze będzie wyposażyć stoisko w sprzęt umożliwiający zaprezentowanie ich. Biorąc pod uwagę te wszystkie czynniki będziemy mogli określić planowane wymiary stoiska oraz ustalić, czy ma mieć ono charakter otwarty, a więc umożliwiać klientom swobodne oglądanie zebranych na nim towarów, czy też znajdzie się w nim kącik zamknięty, przeznaczony do rozmów.

U kogo zamówić stanowisko?

Stanowisko zgodne z naszym opisem powinniśmy zamówić w profesjonalnej firmie, specjalizujących się w realizacji tego typu projektów. Jedną z nich jest Art-Co z Ząbek, działająca na rynku już od ponad 20 lat.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.