11 maja 2017

Kategoria:
Inne

Breloki – idealne gadżety reklamowe
5 (100%) / 1 głosów

Breloki – idealne gadżety reklamowe

Stworzenie rozpoznawalnej, pozytywnie odbieranej marki jest niezbędne do rozwoju firmy i utrzymania wysokiej pozycji na rynku. „Tworzenie marki” to przede wszystkim pogłębianie więzi między przedsiębiorstwem a klientem – jedną z metod osiągania tego celu jest wydanie linii własnych gadżetów firmowych. Wśród nich szczególnie dużą popularnością cieszą się breloki. Oto kilka ich cech czyniących z nich idealne gadżety reklamowe.

Funkcjonalność

To, czy gadżet z logo naszej firmy nie wyląduje od razu na dnie szuflady obdarowanego klienta lub prosto w koszu na śmieci, w dużej mierze zależy od jego funkcjonalności. Każdy z nas ma tendencję do przechowywania tylko tych rzeczy, które przydadzą mu się w codziennym życiu lub w pracy. Wśród breloków znajdziemy produkty o bardzo różnorodnym zastosowaniu, między innymi:

  • Otwieracze do butelek – szczególnie przydatne w okresie letnim
  • Etui na klucze – klucze swobodnie wrzucone do kieszeni czy torebki nie tylko dzwonią, ale mogą również swoimi ostrymi krawędziami uszkadzać inne przedmioty, np. telefon czy portfel, a także tkaninę ubrania. Rozwiązaniem problemu jest etui – w niektórych modelach znajdziemy również przegródki na monety
  • Scyzoryki – co prawda brelok-scyzoryk nie jest w stanie zastąpić prawdziwego noża, może jednak przydać w sytuacji awaryjnej.
  • Diody – są bardzo przydatne wieczorami w słabo oświetlonym otoczeniu, kiedy przyda się nawet małe źródło światła
  • USB – możliwość swobodnego przenoszenia danych i odczytywania ich na różnych komputerach jest bardzo istotna w biurach. Breloki z wbudowaną pamięcią przydadzą się w każdej firmie operującej na dużych ilościach cyfrowych plików.

Podobnych przykładów zastosowań breloków można wymienić znacznie więcej. Wybierając breloki funkcjonalne powinniśmy brać pod uwagę, czy taki podarek przyda się odbiorcy – nietrafiony gadżet reklamowy jest z punktu widzenia firmy, której logo nosi również nieprzydatny jak ten, który w ogóle nie ma żadnej praktycznej funkcji.

Niewielkie rozmiary

Najlepszy gadżet to taki, który klient może mieć ze sobą w każdej sytuacji. Zyskują na tym obie strony – klient, który może korzystać z funkcjonalności gadżetu kiedy tylko tego potrzebuje, oraz reklamująca za się za tym pośrednictwem firma, gdyż jej przekaz cały czas trafia do odbiorcy. Pod tym względem breloki praktycznie nie mają konkurencji, gdyż można je z łatwością przypiąć do pęku kluczy lub suwaka i mieć je pod ręką przez praktycznie cały czas.

Usługę produkcji breloków z nadrukiem znajdziemy w ofercie firmy Imar S.C ze Złotoryi.