Artykuł sponsorowany

Bloczki magnetyczne. Rodzaje i sposób przekazu informacji

Bloczki magnetyczne. Rodzaje i sposób przekazu informacji
Magnesy reklamowe to pełnoprawne materiały POS (z ang. point of sale) – elementy wykorzystywane przy promocji oraz wsparciu sprzedaży. Wyróżniamy rozmaite odmiany magnesów reklamowych. Jedną z wiodących stanowią tak zwane bloczki magnetyczne, czyli niewielkie magnesy z bloczkami papieru. W jaki sposób powstają tego typu produkty? Gdzie i kiedy znajdują użytek? Zapraszamy do lektury artykułu poświęconego tej kwestii.

Personalizacja

Bloczki magnetyczne pełnią dwojaką funkcję. Z jednej strony sprawdzają się doskonale jako nośnik treści marketingowych, z drugiej zaś strony odgrywają rolę praktycznego notatnika.
Górna część opisywanego produktu – czyli główka notesika – może być zadrukowywana offsetowo, jak również z zastosowaniem folii soczewkowej w trójwymiarze. Oznacza to, że w zależności od obranej metody lico magnesu przyjmuje formę tradycyjnej grafiki bądź obrazu 3D, prezentującego zdefiniowaną treść reklamową. Co ważne, klient posiada pełną dowolność w wyborze wymiarów i kształtów główki notesika. Dopiero po opracowaniu odpowiadającej mu formy wizualnej, przyklejana jest folia magnetyczna. Dzięki temu mamy do czynienia z produktem spersonalizowanym, dostosowanym do zindywidualizowanych potrzeb oraz przyjętego zamysłu marketingowego – tłumaczy przedstawiciel drukarni Fortis z Zielonej Góry, wyspecjalizowanej w przygotowywaniu profesjonalnych materiałów typu POS.

Bloczki w formie notatników i kalendarzy

Jak wspomnieliśmy, bloczki magnetyczne mogą być wykorzystywane przede wszystkim w formie podręcznego notatnika. Dolna część produktu przyjmuje postać notesu wykonanego z papieru offsetowego lub kalendarzyka, nadającego się do sporządzania drobnych zapisków. To doskonałe akcesorium, bardzo często widywane w domach oraz biurach – da się je trzymać przy sobie lub przymocować do przystosowanej ku temu powierzchni (lodówki, specjalnej tablicy itp.). W rezultacie bloczki magnetyczne udanie łączą praktyczność i estetykę – stanowią doskonały przykład materiałów POS, wykorzystywanych przy promocji sprzedaży. Więcej informacji o bloczkach magnetycznych oraz innych typach powszechnie wykorzystywanych magnesów reklamowych (naklejkach magnetycznych, puzzlach, na piance itd.) można uzyskać, odwiedzając stronę internetową wybranej drukarni oferującej tego typu produkty.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.