notws-magnetyczny
12 lipca 2018

Kategoria:
Inne

Bloczki magnetyczne. Rodzaje i sposób przekazu informacji
5 (100%) / 2 głosów

Bloczki magnetyczne. Rodzaje i sposób przekazu informacji

Magnesy reklamowe to pełnoprawne materiały POS (z ang. point of sale) – elementy wykorzystywane przy promocji oraz wsparciu sprzedaży. Wyróżniamy rozmaite odmiany magnesów reklamowych. Jedną z wiodących stanowią tak zwane bloczki magnetyczne, czyli niewielkie magnesy z bloczkami papieru. W jaki sposób powstają tego typu produkty? Gdzie i kiedy znajdują użytek? Zapraszamy do lektury artykułu poświęconego tej kwestii.

Personalizacja

Bloczki magnetyczne pełnią dwojaką funkcję. Z jednej strony sprawdzają się doskonale jako nośnik treści marketingowych, z drugiej zaś strony odgrywają rolę praktycznego notatnika.

Górna część opisywanego produktu – czyli główka notesika – może być zadrukowywana offsetowo, jak również z zastosowaniem folii soczewkowej w trójwymiarze. Oznacza to, że w zależności od obranej metody lico magnesu przyjmuje formę tradycyjnej grafiki bądź obrazu 3D, prezentującego zdefiniowaną treść reklamową. Co ważne, klient posiada pełną dowolność w wyborze wymiarów i kształtów główki notesika. Dopiero po opracowaniu odpowiadającej mu formy wizualnej, przyklejana jest folia magnetyczna. Dzięki temu mamy do czynienia z produktem spersonalizowanym, dostosowanym do zindywidualizowanych potrzeb oraz przyjętego zamysłu marketingowego – tłumaczy przedstawiciel drukarni Fortis z Zielonej Góry, wyspecjalizowanej w przygotowywaniu profesjonalnych materiałów typu POS.

Bloczki w formie notatników i kalendarzy

Jak wspomnieliśmy, bloczki magnetyczne mogą być wykorzystywane przede wszystkim w formie podręcznego notatnika. Dolna część produktu przyjmuje postać notesu wykonanego z papieru offsetowego lub kalendarzyka, nadającego się do sporządzania drobnych zapisków. To doskonałe akcesorium, bardzo często widywane w domach oraz biurach – da się je trzymać przy sobie lub przymocować do przystosowanej ku temu powierzchni (lodówki, specjalnej tablicy itp.). W rezultacie bloczki magnetyczne udanie łączą praktyczność i estetykę – stanowią doskonały przykład materiałów POS, wykorzystywanych przy promocji sprzedaży. Więcej informacji o bloczkach magnetycznych oraz innych typach powszechnie wykorzystywanych magnesów reklamowych (naklejkach magnetycznych, puzzlach, na piance itd.) można uzyskać, odwiedzając stronę internetową wybranej drukarni oferującej tego typu produkty.