agencja-reklamowa
19 czerwca 2018

Kategoria:
Inne

Agencja reklamowa typu full service. Czym się zajmuje?
5 (100%) / 1 głosów

Agencja reklamowa typu full service. Czym się zajmuje?

Na polskim rynku działa sporo firm zajmujących się kampaniami reklamowymi oraz szeroko rozumianymi działaniami promocyjnymi określonych marek. Jednak nie każda agencja reklamowa ma w swojej ofercie cały pakiet usług. Wiele z nich zajmuje się tylko konkretnymi tematami. Jednak jest coraz więcej agencji typu full service, które podejmują się wszystkich wyzwań związanych z marketingiem.

Nietypowe rozwiązania

Już samo określenie agencja typu full service mówi całkiem sporo. Taka firma ma dość szeroką i elastyczną ofertę, która dostosowana jest do potrzeb dużej grupy klientów. Agencje reklamowe tego rodzaju zajmują się zarówno przygotowywaniem tradycyjnych form reklamy, jak i stawiają na nowoczesne, czasem nietypowe rozwiązania. Agencja reklamowa typu full service zajmie się więc happeningiem promocyjnym, międzynarodowymi targami czy klasycznymi akcjami marketingowymi, jak również przygotowaniem tradycyjnych ulotek reklamowych, gazetek promocyjnych czy kubków z logiem danej firmy. Pracownicy agencji typu full service są w stanie oczywiście wydrukować też wizytówki bądź przygotować reklamę zewnętrzną. Z usług takich firm często korzystają duzi producenci, którzy lubią być obsługiwani kompleksowo. Jedną z takich agencji jest na przykład mająca bogate portfolio uznanych klientów agencja reklamowa ADVMedia.

Po czym poznać dobrą agencję full service?

W przypadku agencji reklamowych typu full service kluczem do sukcesu są pracownicy, którzy powinni być wysoce wykwalifikowani oraz doświadczeni. Agencja tego rodzaju zatrudnia copywriterów, grafików oraz specjalistów od wielu elementów marketingu i reklamy. Powinni oni cały czas doskonalić swoje umiejętności. Dobrą praktyką jest śledzenie nowinek rynkowych i ich wdrożenie także u siebie. Agencje full service doskonale sprawdzają się w przypadku imprez o charakterze targowym. Skuteczna prezentacja firmy na targach wymaga bowiem zastosowania wielu różnorodnych działań marketingowych. Nie można przy tym pominąć żadnego kanału. Liczy się wszystko – wygląd stoiska, prezentacja produktów i firmy oraz PR.

Dobra współpraca kluczem do sukcesu

Dobra agencja full service dba o swoich klientów w sposób prawdziwie kompleksowy. Zajmuje się opracowywaniem komunikacji wizualnej. Przy tym zwraca uwagę na spójność przekazu z celami czy misją firmy. Takie działania nie są jednak podejmowane z dnia na dzień. Dlatego najlepsze efekty daje długotrwała współpraca z daną agencją. Wówczas wizerunek firmy jest podtrzymywany na wszystkich kanałach przez długi okres czasu. Akcje marketingowe najlepiej zacząć na wiele tygodni przed planowanymi targami. Agencje reklamowe full service zajmują się też kreowaniem wizerunku poszczególnych produktów czy usług klienta.