Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Zalety korzystania z autoryzowanego serwisu Apple
Każdy sprzęt jest awaryjny, a w szczególności urządzenia i akcesoria elektroniczne.
Z usterkami w produktach elektronicznych jest podobnie jak z usterkami w ludzkim organizmie i ciele. Kiedy coś nam dolega, to nie idziemy z naszą dolegliwością do znachora, lecz do lekarza. Analogicznie z usterką np. w telefonie: nie idziemy z nią do hobbysty-naprawiacza, lecz do autoryzowanego serwisu, a jeśli jest to iPhone – idziemy do autoryzowanego serwisu Apple.
Dlaczego warto skorzystać z autoryzowanego serwisu Apple?
Cechą wyróżniającą urządzenia marki Apple jest zaawansowanie technologiczne, mierzone także, a może przede wszystkim, ich innowacyjnością. Są to również urządzenia wyróżniające się designem. Innymi słowy: każdy produkt tej marki to połączenie innowacyjnych rozwiązań technologicznych z przykuwającą wzrok obudową. Dlatego serwisowanie sprzętów marki Apple wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia. Ani jednej, ani drugiej nie znajdziemy w jakimkolwiek dostępnym serwisie, ale wyłącznie w autoryzowanym serwisie Apple. Co więcej, serwisowania produktów Apple mogą się podejmować wyłącznie technicy, którzy posiadają certyfikat Apple Certified Mac Technician. Jest to certyfikat wydawany przez producenta wyłącznie pracownikom technicznym autoryzowanego serwisu Apple.
Przykładowo, firma Master działa jako autoryzowany serwis Apple. Świadczy usługi z zakresu gwarancyjnego i pogwarancyjnego serwisu sprzętów tej marki.
Co zyskujemy, kiedy korzystamy z autoryzowanego serwisu Apple?
Kiedy rozważamy, czy pójść z naszym urządzeniem do autoryzowanego serwisu Apple, czy też może skorzystać z usług punktu zajmującego się każdym sprzętem elektronicznym, powinniśmy wiedzieć o tym, że w serwisie autoryzowanym można liczyć na:
- wiedzę i doświadczenie w serwisowaniu wyłącznie urządzeń marki Apple,
- bezpłatną wycenę naprawy,
- szybką diagnozę uszkodzonego sprzętu Apple (czas trwania diagnozy do 24 godzin maksymalnie),
- to, że diagnozę i naprawę dokonuje przeszkolony personel – wykwalifikowani technicy z certyfikatem Apple Certified Macintosh Technician,
- to, że oddajemy sprzęt w ręce ludzi, którzy znają i lubią urządzenia Apple (pasjonaci tej marki),
- wykorzystywanie oryginalnych części w naprawie,
- używanie w naprawie specjalistycznych narzędzi autoryzowanych przez firmę Apple,
- dostęp do specjalistycznej bazy danych Apple, dzięki której możliwa jest poprawna diagnoza sprzętu.
W ramach naprawy iPhone, iPada czy Mac można liczyć m.in. na wymianę matrycy w komputerze albo baterii czy też cykliczne czyszczenie układu chłodzenia. Ponadto, niektóre autoryzowane serwisy oferują naprawę z dojazdem do domu użytkownika sprzętu.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana