Artykuł sponsorowany

W jaki sposób wybrać najlepszą drukarnię?

W jaki sposób wybrać najlepszą drukarnię?
Druk to jeden z najstarszych sposobów przekazywania różnego rodzaju komunikatów – wykorzystywany jest w produkcji książek, prasy, reklam i wielu innych nośników informacji, bez których trudno sobie wyobrazić zwykłe, codzienne funkcjonowanie. Praktycznie każde przedsiębiorstwo wykorzystuje w swojej działalności możliwości jakie daje druk, chociażby do wytwarzania ulotek i materiałów reklamowych. Samodzielne ich drukowanie – szczególnie jeśli zależy nam na wysokiej jakości – jest w większości przypadków niemożliwe, dlatego należy powierzyć to zadanie profesjonalnej drukarni. Na co zwrócić uwagę przed powierzeniem danej firmie naszego zlecenia?

Doświadczenie na rynku

Recepta na utrzymanie się na rynku pośród konkurencji jest pozornie bardzo prosta – wystarczy świadczyć usługi wysokiej jakości, zachować profesjonalizm i umieć przyciągnąć do siebie klientów. Niestety, nie wszystkim firmom się to udaje i wiele z nich kończy działalność niedługo po wejściu na rynek. W związku z tym jeśli chcemy mieć pewność, że wybrana przez nas drukarnia oferuje solidne usługi, trzyma się ustalonych terminów i generalnie postępuje uczciwie w stosunku do klienta, powinniśmy w pierwszej kolejności sprawdzić od jak dawna funkcjonuje na rynku. Założenie jest proste – jeśli firmy istnieje nieprzerwanie od dłuższego czasu, oznacza to, że jakość świadczonych przez nią usług wyróżnia ją wśród konkurencji i przyciąga klientów.

Portfolio i rekomendacje klientów

Kolejnym dobrym wyznacznikiem jakości usług drukarni jest renoma obsługiwanych przez nią klientów. Znane marki bardzo dużą uwagę przywiązują do tego, by ich zlecenia były wykonywane przez profesjonalistów. Warto zatem wejść na stronę internetową danej drukarni i sprawdzić, jakich klientów posiada w swoim portfolio. Przykładem jest drukarnia Interdruk, która obsługiwała już takie marki jak PZU, Grupa Wydawnicza Foksal czy Wydawnictwo C.H Beck.

Zakres świadczonych usług

Każda drukarnia posiada własną ofertę – składać się ona może między innymi z druku offsetowego, drukowania książek, plakatów, materiałów reklamowych czy lotek. To, którą drukarnię wybierzemy powinno być przede wszystkim uzależnione od tego, czy możemy jej powierzyć realizację potrzebnych nam materiałów. Generalnie lepszym rozwiązaniem jest nawiązanie współpracy z jedną drukarnią, która jest w stanie wykonać wszystkie nasze zlecenia, niż szukanie pomniejszych, wyspecjalizowanych wykonawców.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.